Phantom Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Siden bilverksteder har en egen evne til å finne feil som jeg ikke ante går ann å ha på en bil vil jeg ha meg ny. Preluden gikk ikke gjennom eu-kontrollen selvfølgelig, så da selger jeg den til en litt bilkyndig person som vil gjøre litt arbeid selv (dempere og bærekuler og slikt). Selger nå luden til høystbydende, dersom man er litt nevenyttig kan man jo tjene litt på å kjøpe, fikse og selge. De skulle ha rundt 8-9k på verksted for å eu godkjenne den. Selger den som sagt til høysbydende, men dog ikke til en hver pris, ligger vel i listepris på en rundt 50-55k eller deromkring. Gi bud om det høres aktuellt ut å kjøpe bilen min bbbbilllig. Men nok om det, det jeg lurer på er tips om hvilken bil jeg bør kjøpe ? Har selvsagt en del kriterier og lurer på om noen her har noen tips til biler som fyller de fleste av dem? Må ikke koste mer enn 70-100tusen Gjerne 4-5 dørs men ikke et must Gjerne turbodiesel (vil ha en litt økonomisk bil men gjerne med litt power) Skinninteriør er et stoort pluss Må være driftsikker og relativt lett og jobbe med Flott hvis det er en relativt ny bil 96+ Har tenkt litt på polo og golf tdi Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 kjøp hos forhandler og prøv å ta innbytte :=) Kjenner folk som har fått igjen 100k på en rammeskakk 96mod polo med herpa 3.gir et par bulker, litt rust. Pen i lakken var den heller ikke. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg