Lance Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hjelp, på vegne av en kompis! Han trenger en CD-spiller med digital input. Spilleren må være bra, over gjennomsnittet, men helst ikke dyrere enn 1500,-. Lar det seg gjøre, noen her som vet?? Takker for svar:hello: Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 digital input? wtf? Som i at han kan spille mp3? Eller at han kan koble iPod'en til? Edit: "Bra" og "over gjennomsnittet" og "1500 kr" hører ikke sammen! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg tolker 'digital' input som optisk ingang som regel, og 'analog' input som vanlig minijack/aux osv. Så skal du ha en spiller med optisk inngang til 1500 eller mindre? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Sannelig om jeg vet... Det eneste han sa var at den måtte ha Digital Input Shitzor, og koste rundt 1500,- en plass...det var alt. Og for å være helt ærlig: jeg er ikke HELT n00b på bilstereo, men jeg har aldri hørt om Digital Input Shitzor. Mannen har lagt seg for kvelden, men jeg kommer tilbake på morgendagen med mer matnyttig info:D: Takk til dere to som prøvde hvertfall...:): Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Snakket med ham i dag, og han trengte en spiller han kunne koble anlegg til:blah: Jeg spurte hvorfor han ikke sa det med en gang :uhhmmwhat?: Han sa at han TRODDE det het Digital Input Shitzor :roll: Herregud...dette ble bare teit. Så, altså: har dere en anbefaling til en spiller med utganger til to-tre forsterkere (fremme/bak/sub) til rundt 1500,-? Kan sikkert koste litt mer, det gjør ingenting. Og nicoloco, jeg tror på mirakler:D: Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Snakket med ham i dag, og han trengte en spiller han kunne koble anlegg til:blah:Jeg spurte hvorfor han ikke sa det med en gang :uhhmmwhat?: Han sa at han TRODDE det het Digital Input Shitzor :roll: Herregud...dette ble bare teit. Så, altså: har dere en anbefaling til en spiller med utganger til to-tre forsterkere (fremme/bak/sub) til rundt 1500,-? Kan sikkert koste litt mer, det gjør ingenting. Og nicoloco, jeg tror på mirakler:D: Han kan kjøpe mye bra brukt til den prisen!! :) Ellers havner han nok på noe som har MAX 2 linjeutganger dersom han skal kjøpe nytt! Han kan fint bruke det også, men lyden på billige spillere er sådær... :( Menmen, skal man velge fra nederste hylle så blir resultatet som forventet! :) Ønsk han lykke til da! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det er en standard oppfatning blandt veldig mange på dette forumet at billig = kinajall, dyrt = perverst bra... Det er jo ikke nødvendigvis slik :): Det finnes faktisk billige ting som er bra. (Bra i den formening at man blir overasket over kvaliteten iforhold til pris) Stikk til noen bilstereobutikker og hør hva dem har og anbefale, og spør om de kan gi deg en god pris. Alt jeg har og si :): Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det er en standard oppfatning blandt veldig mange på dette forumet at billig = kinajall, dyrt = perverst bra... Det er jo ikke nødvendigvis slik :): Det finnes faktisk billige ting som er bra. (Bra i den formening at man blir overasket over kvaliteten iforhold til pris) Stikk til noen bilstereobutikker og hør hva dem har og anbefale, og spør om de kan gi deg en god pris. Alt jeg har og si :): Jeg er HELT enig i det det sier der. Jeg må få sitere deg her. Det finnes faktisk billige ting som er bra. (Bra i den formening at man blir overasket over kvaliteten iforhold til pris) Dette utsagnet støtter jeg. DERIMOT får du ALDRI noe BRA i den prisklassen, ihvertfall ikke noe OVER gjennomsnittet som tidligere etterlyst av trådstarter! Er vi enige? =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Nja, men vi er på samme bølgelengde :): Det som er "bra" og bra er en veldig induviduell sak; noen klarer ikke og høre på annet enn lyden fra cdspillere til minst 15 000,- , mens noen klarer seg fint med en xplodspiller til femhundrelappen :): Hva han mener med bra er jo vanskelig og vite; så det beste er vel faktisk og finne seg en haug spillere i den klassen han vil ha, så lytte til han finner den som er best etter hans hørsel; for smak er så mye :): Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Nja, men vi er på samme bølgelengde :): Det som er "bra" og bra er en veldig induviduell sak; noen klarer ikke og høre på annet enn lyden fra cdspillere til minst 15 000,- , mens noen klarer seg fint med en xplodspiller til femhundrelappen :): Hva han mener med bra er jo vanskelig og vite; så det beste er vel faktisk og finne seg en haug spillere i den klassen han vil ha, så lytte til han finner den som er best etter hans hørsel; for smak er så mye :): Vi vandrer litt off topic her, og det beklager jeg til trådstarter og andre interesserte. Tror det alltid vil være en generell likhet imellom de fleste folks syn på hva som er BRA! Hva som er tilstrekkelig etter forbrukers behov er noe helt annet som vi ikke må forveksle med kvalitet. Jeg foreslår at kompisen til trådstarter kjøper seg en 1 år gammel brukt Alpine-spiller, jeg! :) Det hadde jeg kjøpt om jeg skulle starte budsjett-prosjekt! Dersom du ikke er enig nå kan vi bli enige om å være uenig! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=11765&taxonomy_id=430-458 Denne da? :) Går for 1300-1500 i nettbutikker. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 En brukt, litt eldre alpinespiller, er jo veldig god kvalitet for pengene ettersom jeg har forstått, hvis alt på spilleren fungerer :): Så det er jo absolutt ett tips til trådstarter... Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Og brukte spillere finner jeg i Kjøp og Salg. Takk for hjelp så langt, har gitt ham tipset om Pioneeren. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Denne er solgt da, http://bilforumet.net/showthread.php?t=129643&highlight=alpine , men jeg ville heller hatt DEN brukt enn denne: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=11765&taxonomy_id=43 ny... Hands down! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 bilradioen solgte en boss spiller med en hel hau av utganger og en ingang, men de hadde vist litt problemer med de. har venner som har kjøpt den, de er fornøyde. vet ikke om du får tak i de nå lenger, var bare for noen måneder siden, kostet ca 1000,- lykke til! Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg