Gå til innhold

HJELP! Bilen min vil ikke starte.

Ranger emnet

Turbodevil

Anbefalte innlegg

Jeg stoppet bilen og var rett innom en butikk og da jeg kom ut ca. 10 minutter seinere ville ikke bilen starte.

Jeg har en 86mod. 245 med b21et og haltech f9 datasprut.

Bensin pumpen går, motoren får bensin gjennom hele fuelrailen, det er god gnist til pluggene, motoren høres helt normal ut når jeg sjinner den og kamhjulet går rundt. fant ingen sikringer som var gåen heller.

Noen som har noe ide om hvorfor bilen ikke vil starte?

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Jeg stoppet bilen og var rett innom en butikk og da jeg kom ut ca. 10 minutter seinere ville ikke bilen starte.

Jeg har en 86mod. 245 med b21et og haltech f9 datasprut.

Bensin pumpen går, motoren får bensin gjennom hele fuelrailen, det er god gnist til pluggene, motoren høres helt normal ut når jeg sjinner den og kamhjulet går rundt. fant ingen sikringer som var gåen heller.

Noen som har noe ide om hvorfor bilen ikke vil starte?

Hei TurboDevil, bytta ut Corollaen?? :P:P

Men til topic, jeg har en B23E med samme problem.. Hjelper å la den kinne lenge bare, men er kun når den er varm den er sånn..

Starter den når bilen er kald?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TurboDevil, bytta ut Corollaen?? :P:P

Men til topic, jeg har en B23E med samme problem.. Hjelper å la den kinne lenge bare, men er kun når den er varm den er sånn..

Starter den når bilen er kald?

Corollaen fikk rådebank så den gikk i dalen.

Vet ikke om den starter når den er kald. får prøve etter jobb.

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider