s90r Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Det finnes andre dempere som passer rett på ja. bilstein har "vanlige" dempere til gammle multilinken. De demperene fra Bilstein passer ikke rett på. de demperene er like de som sitter på stiv aksel. Må derved bygge om festet i bunnen av demperen. Har sjekket mange ganger om jeg fikk riktige dempere, og det har jeg fått. men er en smal sak å få de til å passe da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 De demperene fra Bilstein passer ikke rett på. de demperene er like de som sitter på stiv aksel. Må derved bygge om festet i bunnen av demperen. Har sjekket mange ganger om jeg fikk riktige dempere, og det har jeg fått. men er en smal sak å få de til å passe da... Dette er helt korrekt. Demperne passer ikke rett på.Man må flytte over de "hylsene" på toppen,samt "stangen" nede på demperne. Men det er jo bare å trixe med nivå demperene,så blir den lav. Og med reguleringen i behold :thumb Dette gjelder multilink med spiral-fjærer. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Funnet ut at det blir no jaguar oppheng på meg. var beregnet på biler på 1800kg så børr vell tåle litt juling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Lars!! Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Takker alle sammen for gode svar.. :thumb Siter Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 De demperene fra Bilstein passer ikke rett på. de demperene er like de som sitter på stiv aksel. Må derved bygge om festet i bunnen av demperen. Har sjekket mange ganger om jeg fikk riktige dempere, og det har jeg fått. men er en smal sak å få de til å passe da... vel,jeg hadde bilstein dempere på mine.de hadde iallfall rett innfestning. om de var modda eller ikke vet jeg ikke,skal se om jeg finner de i rotet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Sitter Bilstein bak på bilen min nå. Måtte moddes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 760 - 960 med delt bakaksel bilstein Sport Bak 1495,- (pedersenracing) så det er ikke multilink det disse dempera er til da ell? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 syns ikke multilinken er noe særlig greie jeg men. sikkert greit nok på en orginal bil,men på en "ungdoms"bil eller en stylet en kveves er real senking og da er multilinken ukurant. dekka mine var oppspiste etter noen hundre mil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Ungdomer ( snakker kanskje for meg selv her ) vil vell ha mest mulig veigrep til leking. da er ikke stiv aksel noe kult å råne rundt med. er helt greit å burne med i lyskryss å dra noen smultringer.. men ikke til annen leking. Bilen behøver ikke spise dekk selv om det er multilink og den er realt senka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Bare teit å senke bilen helt ned til asfalten da. Må tross alt tenke på at man har noe som heter fjæringsvei også. Med senkinga på bilen min fikk jeg akkurat vippa camberen innenfor målene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Bare teit å senke bilen helt ned til asfalten da. Må tross alt tenke på at man har noe som heter fjæringsvei også.Med senkinga på bilen min fikk jeg akkurat vippa camberen innenfor målene kommer vel ann på hvordan en ser det,en kan senke en volvo utrolig mye og fortsatt ha fjæringsvei. en skal jo slippe å fortelle at bilen er senket,det skal vises. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 kommer vel ann på hvordan en ser det,en kan senke en volvo utrolig mye og fortsatt ha fjæringsvei.en skal jo slippe å fortelle at bilen er senket,det skal vises. ja.. se på min 940 nå. er senket med 45mm senkesett. ser ut som originalt.. får det godkjent så kapper man detsomregel så det ligger godt nedpå. med kortere dempere. men det går og shimse opp multilinkaksel??? så den ikke skrever som ei gammal hore...?:puke: noe som ikke!! passer på en volvo! Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.