Gå til innhold

Min Golf 2 '86

Ranger emnet


snoemann

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joa.. har jo gti intriør selv også.. men ikke skinn... hehe.. men er fornøyd med det jeg har... også har jeg jo polstret dashbord da... hehe... har et liggende hvis det er interesse for det...

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg ikke sikker på om det bare var gti'en som kom det det dashbordet.. men det finner du fort ut..... men tror du vil foretrekke polstret fremfor hardplast... siden du har spandert på det skinn intriør å greier... mye måtte du gi for det intriøret forresten?

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... billig... har meget lyst på slikt selv.. men er ikke første pri... ta deg en tur på huggern å titt.. å se hva du synes hvis du finner begge typene... jeg har iallefall... hvis du bestemmer deg for å ha polstret...

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 lykter blir sjeldent pent?

 

Behold den grillen du har nå du, eller kjøp en emblemfri til 4 lykter, og kjøp deg klarglasslykter til ekstralysa også. Det er mitt tips. Da får du også no "alle" andre ikke har (meg selv medregnet). Personlig så liker jeg den originale GTi/Sport-grillen med rød stripe rundt hele.

 

Uansett, vær så snill å ikke gå til anskaffelse av Jetta-front. Det er nemlig noe som blir sjeldent pent på en Golf. Ytterst sjeldent..

 

Ellers så hadde jeg prioritert felger og senk først. Kun med dette så kan du gjøre bilen nesten 15 ganger penere.

 

Ser bra ut det du har gjort hittil:):

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var meget vakkert =) Men har allerede bestilt monogrill fra tyskland, sammen med klare blinklys til fangeren. Så får vi se hvordan det blir når det kommer. Er litt i tvil om jeg vil ha 4 lykter eller 2. Vanskelig altså, men skal prøve med 2 og se om jeg synes det er bedre =) Har kommet på at jeg mangler list øverst. Vil jo gjerne ha slik som allerede er på min, eller den grønne du postet, bare uten "utskjæringene" til ekstralyktene.

 

Senking er nok noe jeg bør gjøre etterhvert ja, men vurderer å få istand eksosen først. Ettersom den ligger inntill 90 fangeren bak. Ikke bra, smelter den hvis jeg ikke har noe mellom dem, noe jeg har nå. Men ser så jalla ut med tøyfille mellom eksosrør og fanger :D

 

Edit : Nå er det ihvertfall hjem til fredrikstad og hente min kjære mc. Så blir vel ikke til at jeg får gjort noe mer før etter det. Skal gå og titte litt på skrothandel og sånt bare :) Får se hva jeg finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår