Gå til innhold

Min Golf 2 '86

Ranger emnet


snoemann

Anbefalte innlegg

Singh er så absolutt inne på noe der :)

 

Jeg tror jeg ville skaffa meg en emblemfrigrill med 2 lykter, 4 lykter blir sjeldent pent.. Senking og noen nye felger så har du det rette stuket med en gang ;)

 

Det er jo smak og behag....

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men så var det heller ikke det som var poenget eller det det var snakk om. Var for å illustrere at 4 lykter er pent.

 

 

Det var pent ja, men tror det hadde blitt enda penere med 2 lykter og emblemfri grill :)

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. Men er så mye likt ute og går, så noen må jo gjøre noe nytt. Er ikke noe spennende med en bil som er nesten lik "alle" andre sin. Må gå noen andre veier, må skille seg ut litt ifra mengden. Er ikke så mye som skal til.

 

Gleder meg til å få en bil Golf jeg kan bruke GTi-grillen jeg har liggendes:):

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. Men er så mye likt ute og går, så noen må jo gjøre noe nytt. Er ikke noe spennende med en bil som er nesten lik "alle" andre sin. Må gå noen andre veier, må skille seg ut litt ifra mengden. Er ikke så mye som skal til.

 

Gleder meg til å få en bil Golf jeg kan bruke GTi-grillen jeg har liggendes:):

 

Helt enig med deg der Massern...

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette her:)

 

Men hva skjer med den "sokken" på potta di? :rolleyes: Og blinklys foran som passer kunne jo vært fint å hatt. Pluss en siste ting, du må få lakkert den nederste grillista di i lik farge som bilen.

 

Litt pirk ifra meg, selv om du helt sikkert er klar over det:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sokken er der fordi eksosrøret ligger innat fangeren. Og uten sokken så smelter den over tid fangeren... det ville være uheldig :) Må fikse meg nytt eksosanlegg\eksospotte\enderør =) Nye klare blinklys blei sendt fra webshoppen 18.08 ... *vente i spenning*

 

Sammenlikning :

 

Bak20mindre.jpg

 

IMG_1004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår