Gå til innhold

Mitt 245 Prosjekt

Ranger emnet

johmol

Anbefalte innlegg

Her er mitt 245 Prosjekt, Egentlig innkjøpt for å benyttes kun til og fra jobb, men som det som oftest gjør begynner tankene og fly om hvor morsomt det faktisk hadde vært å fått noe ut av den. Det sitter pr idag kun en orginal B230K i den og alt ellers er helt orginalt, men det er lite rust og ellers virker den ok til å være en bil til 6000kr.

Bilde008.jpg

http://i85.photobucket.com/albums/k72/johmolan/Bilde007.jpg

http://i85.photobucket.com/albums/k72/johmolan/Bilde005.jpg

http://i85.photobucket.com/albums/k72/johmolan/Bilde003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo på å bytte motor, senke den, gjøre den 100% rustfri og omlakkere nye hjul osv det sitter hvertfal 5 trinns kasse i den:-)

men om det blir noen turbomotor det vet jeg ikke enda. Jeg har ikke all verdens peiling på motor men jeg er ikke redd for å ta i bruk skrallesettet og gjøre noen feil hehe. Frister seff men en V8 og men jeg får se hva fremtiden bringer, men mere motor enn hva som sitter der nå er bare en ren nødvendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig i at den i bakruta ikke er bra, den toningen av rutene som generelt er gjordt på den bilen er ikke bra den heller så alle merker og film skal bort og legges på nytt, denne gangen uten tommy..:-)

Jeeeees... :p bare gjør alle avtagbare ruter(siderutene) inne på kjøkkenet, på kjøkkenbordet. Vask med rødsprit og vær nøye så blir det bra;)

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo på å bytte motor, senke den, gjøre den 100% rustfri og omlakkere nye hjul osv det sitter hvertfal 5 trinns kasse i den:-)

men om det blir noen turbomotor det vet jeg ikke enda. Jeg har ikke all verdens peiling på motor men jeg er ikke redd for å ta i bruk skrallesettet og gjøre noen feil hehe. Frister seff men en V8 og men jeg får se hva fremtiden bringer, men mere motor enn hva som sitter der nå er bare en ren nødvendighet.

høres bra ut.:thumb

flere bilder av bilen innvendig osv????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda en slik netting kunne kansje vært greit, så slipper jeg noen overaskelser der. men i første omgang må jeg få slupet den ned noen cm og få den til å flytte på seg litt mere enn hva den gjør akkurat nå. ingen som har et element til en tank liggende, så man igjen kan slippe å gå tom for bensin...for det er ikke gøy når det står 20stk i kø bak deg og du må ut å dytte tanksen alene..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Nei, har litt problemer med motoren, var en tur på Volvo med den og de bare ristet på hodet. De var meget forundret over at den i det hele tatt gikk. Men har byttet deler av eksosen, bestillt senkesett, tatt av sotfilmen for å sette på en som er litt lysere(24%). pusser litt smårust siden jeg skal lakkere den om. Men det går ikke så fort som man skulle ønske. Har blitt litt for mye jobb og da blir det ikke så mye tid igjen. Men det kommer smått om sen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider