Hauk Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Snekra sammen en liten filmsnutt fra driftinga nå sist søndag på Japsetreffet på Rudskogen: http://video.google.com/videoplay?docid=5885078589704963988 Siter /Jon. '94 MX-5 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Rå kjøring og rå film! :) Kunne ikke ha slengt ut en nedlastbar link? Hadde vært kjekt og ha på pc'en. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Som sagt, driftinga på Japsetreffet tok av! Kjempekul video, skulle lagd en i høyere kvalitet som vi kunne laste ned ja.. har du ikke noe sted å hoste kan jeg hjelpe med det :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Rå kjøring og rå film! :) Kunne ikke ha slengt ut en nedlastbar link? Hadde vært kjekt og ha på pc'en. Du kan jo laste den ned fra google.video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Nei? Da får man bare en google fil. Æsj. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 bra film ;) jeg er representert i nesten hver sladd ser jeg oxo ;) oransje jakke på halvøya ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Kult dette, Men kjedelig av deg å BARE stå i langsvingen nesten.... er lettere i S'en og slaktern for de motorsvake gutta ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauk Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ja, jeg vet. Skulle gjerne klona meg selv 4 ganger og vært overalt. :P Hadde egentlig ikke planer om å filme driftinga, men kjøringa ble såpass kul at jeg måtte bare. Fikk litt fra slaktern, men ble dårlig footage pga vind i mikken samt ett satans bråk fra go-cart-banen. Tom for strøm gikk jeg også... Nå har jeg allerede sletta det meste, så det blir desverre ikke noe bedre enn det der. Siter /Jon. '94 MX-5 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISIMO Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kult dette, Men kjedelig av deg å BARE stå i langsvingen nesten.... er lettere i S'en og slaktern for de motorsvake gutta ;) Ja. D kan jeg skrive under på... Men baksiden var kanon:thumb Håper på ny bil eller mer motor til neste gang. Og selvfølgelig mer erfaring... Var en smule nervøs for å kjøre med "gutta boys" kan du si... Siter "For å bli gammel og erfaren, må du først være ung og galen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg