Gå til innhold

Elg Jaging

Ranger emnet

2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

Det verste jeg ser er faktisk sauer. :) Sauer som ikke er inngjerdede skulle ikke vært lov. De forbanna dyrene er helt uuuuuutrolig uforutsigbare, og du vet aldri når de hopper i veien. Har holdt på å kjøre på dem flere ganger. En gang hadde jeg under en meter klaring til sauen. Koselig.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..har kjørt 210km/h gjennom en av de plassene på Fosen der det er mest vilt også jeg da, og det skjedde midt på natta, med skog 2 meter fra vegen på hver side.

Idioti? JA, skal aldri gjøre det mer.

Det var den tredje dagen jeg hadde førerkort, så jeg hadde 0 erfaring og var verdensmester til å kjøre bil, så tenkte ikke over det.

hmm. hadde en fin runde her for en tid tilbake. fra brekstad til værnes utenom ferga.. 20mil. retur med flakk rørvik ferja, 13 mil.. (verneplikt på ØHF)

antall dyr sett: 8elg..

4hjort..

2 rådyr..

15-20 sauer..

Men du kan ta deg en tur til ELverum/Løten og kjøre Rv3 i elg trekk perioden.. 1500-2000 elg krysser Rv3 på -ei- -1- uke... da i hoved sak på en strekning på2-3km.. er gjerde der med krysnings punkt men noen lekker utenfor gjærdet. stor sjangs for og møte noe der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. hadde en fin runde her for en tid tilbake. fra brekstad til værnes utenom ferga.. 20mil. retur med flakk rørvik ferja, 13 mil.. (verneplikt på ØHF)

antall dyr sett: 8elg..

4hjort..

2 rådyr..

15-20 sauer..

Men du kan ta deg en tur til ELverum/Løten og kjøre Rv3 i elg trekk perioden.. 1500-2000 elg krysser Rv3 på -ei- -1- uke... da i hoved sak på en strekning på2-3km.. er gjerde der med krysnings punkt men noen lekker utenfor gjærdet. stor sjangs for og møte noe der da..

Bare av ren nyskjerrighet: hvilken bil kjører du?

Mulig jeg har sett deg her.

Bor på brekstad jeg.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. kjører alle mulige mini busser/biler.. f-eks: hiace,corolla, caravelle,LT, iveco daily, transit, osv, osv....

Privat så kjører jeg en nissan primera 2001mod. men den står trygt hjemme på hedemarken:D For dyrt og kjøre opp hit når jeg betaler 140kr for offentlig transport en vei.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..!! sikkert sett meg du da, hvis du beveger deg nedi sentrumen.

Jeg kjører en gull/sølvfarget senket mercedes 190D.

Senket med røde baklykter.

Kjører opp og ned brekstadgata omtrent hele tida, så det skal godt gjøres å ikke legge merke til meg.

Ellers så kjører jeg en rød volvo 940TIC stv, med sota ruter, og originale hjul, med 2stk. 1000metere.

:hello:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider