Bigass Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hei. er det noen som har noen forslag til noen fete grønn farger .. kan gjerne være candy.. og vis noen vet pris så hadde det hvert fint med litt hjelp? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Audi sin "Java Green" skal lakke ATV'en min i den fargen nå :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 vw golf 3 elektik green http://i57.photobucket.com/albums/g225/Stress87/IMG_1173.jpg[/img]"] Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Aner ikke navn (Google søk) British Racing Green Aner ikke navn (Google søk) Java green til Audi er en fin farge Og oak green som originalt ble levert på Golf 2 Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg