Gå til innhold

Forsterkern tok kvelden..

Ranger emnet

Mikkeskate

Anbefalte innlegg

Hei, har et lite spørsmål, forsterkern min tok kvelden for en uke siden..

Ingen som jeg har snakket med skjønner grunnen, forsterkern er på 800W, mens elementet er på 1000W.. Kanskje dette er et dumt spørsmål, men samma f...:p

Kan det hende at elementet gjorde slik at forsterkern sluttet å fungere pga høyere watt styrke? Eller har dette normalt ikke noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at sikringene sitter inni forsterkern, så fikk ikke sjekket det. sjekket bare sikringer i motorrommet og bak på cd spillern.. Hvis jeg åpner forsterkern selv så får jeg ikke noe igjen for den ved eventuelt retur sending til leverandør..

Forsterkern er en SoundMagus 800W fra komplett til 1995,-, så regner med at man får det man betaler for.. hehe:P Men kan det være at elementet har "tatt" forsterkern? men det fungerte helt fint i noen uker, og har ikke spilt "høyt" enda.. Jeg har ikke så god peiling på bilstereo, så jeg tok billige ting:P men elementet er rimelig greit Pioneer ts 1000Watt'er.. Etter forsterkern sluttet å fungere kom det en ekkel pipelyd i den som gjorde at jeg fort koblet den fra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er noe i det jeg sier om wattstyrke osv, er det noen måte jeg kan forhindre dette på hvis jeg bestemmer meg for å sende inn forsterkern å få den fiksa? De fra komplett sa det var en bra forsterker til en billig penge, greit nok at den var billig, og jeg var fattig på tidspunktet, men faen heller:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider