mmmbeer Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Er det noen som har fremgangsmåten for å få ut bensinpumpa fra en 1993 Audi S4 4.2 (ABH)? Pumpa sitter ikke sammen med målerenheten i toppen av tanken, men i bunnen av tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild. Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 På -87 mod sitter de også i tanken, der må man bort meden ring som sitter rundt tankgiveren. Så må man ned i tanken å lirke løs pumpa. Mulig det er slik på din også, men skal ikke si det sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 jeg har en 93 model, Her må du ta av lokket på toppen av tanken i bagasje rommet, også stikke hånden nedi, vri pumpa litt mot klokka så er den løs. Anbefalles å ha lite bensin på tanken, da det er lettere å få den nye på plass. Selv hadde jeg 60 liter og armen min svei som f, pluss at jeg slet for å få p8umpa på plass Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Lite bensin (tapp helt ned med hevert) anbefales, tykke hansker og langermet genser likeså. Har gjort noe sånt flere ganger, det er alltid relativt enkelt å få pumpen ut, men å få låst den igjen etterpå er ikke alltid like lett. Sist gang fikk jeg lirket opp klemmene som holder pumpen i plastbraketten uten å løfte den ut og sparte på den måten ganske mye jobb. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg