msoer Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 grunnen til at jeg bruker den i glassfiber er at den sitter på bilen fra før. kjenner rayander godt, og han hadde ikke noe problem med badlooken sin, så satser på at det går bra her også. hvis ikke får jeg ta opp igjen panseret senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 det stemmer. bab look'n min hadde jeg ingen prob med, den var det ingen sprekker i og den satt faktisk vedlig bra. nå hadde jeg også som en regel og aldri løfte eller bryte på denne så jeg var v e l d i g forsiktig når jeg skulle åpne panseret. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 humms. noen her som tilfeldigvis har kabler til el-vinduer liggende? trenger kablene som går fra sikringsboksen og ut til dørene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 humms. noen her som tilfeldigvis har kabler til el-vinduer liggende? trenger kablene som går fra sikringsboksen og ut til dørene Bare å koble og fundere litt. var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hva skjer her a morten??? :iconsm må du piske folka av gårde for at det skal skje noe.. stille her hvertfall. hold oss oppdatert da mister!!!!:spider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Har vært i verkstedet en tur idag. dagene frem til tirsdag blir det nå fullt kjør. planen er nemlig å få sprøyta bilen tirsdag, så jeg kan bruke den til porsgrunn neste helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 er vel på tide å skrive litt her igjen også kanskje. har blitt gjort litt med bilen de siste dagene :) begynner å nærme seg sprøyting av bilen nå. litt (veldig mye) senere enn planlagt men. hehe. prøvesprøyta en dør fredag for å se hvordan fargen blir. synes det ble ganske så bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 smmmmoooooooooth color!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 satan:D den var rå! =0) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ser pent ut :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 kanskje ikke verdens beste bilde (utelys noen?) - men ser spennende ut :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Grønn pærlemor? hehe Blir sikkert bra når hele bilen er ferdig:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 er nok ikke perlemor det der nei :P basen er grønn, men er blanda inn litt annet også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillegutt1 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Dette ble ei bølle bra farve,blir fett å se resten av bilen lakkert :eddie :eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 flake er moro, bare å se på bilen til erik skaaden, råeste a6'n i norge uten tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg