Truls99 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Skal antagelig kjøpe en av disse, men hvem er best? Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Stikk å prøv en 910 så blir du overbevist ;) De er bare helt geniale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls99 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Har sett på en nuvi 360 idag men ble ikke så overbevist når jeg så hvordan den la opp ruta hjem. Den valgte ikke riktige veier Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 jeg har snakket med noen folk om akkurat det der.. de sa bare tomtom go910 med en gang.. og den virker mye bedre en garmin sin (selvom den er best i test) får selv en tomtom go910 snart. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg hadde først en tomtom 910,som jeg leverte inn gr. dårlig kontakt i bilholderen. Jeg fikk en ny med samme problem. I tillegg til dette klikka den helt etter to dager. Så jeg er ikke imponert av Tomtom... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Sitter med samme valget. Men bikker litt til Nuvi siden. Begrunnelsen er at jeg kommer til å bruke den aktivt som handsfree. Garmin har deg overføre kontakter via bluetooth, mens 910 ikke har denne muligheten. Dette er eneste forskjellen jeg har funnet. Men igjen leser 910 opp sms meldinger, dette han jo være kjekt. Det gjør ikke Nuvi. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Det du sier der stemmer ikke. Har brukt både 710 og 910 som handsfree via Bluetooth, og det funker perfekt. Du kan også kopiere kontaktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 vet ikke om det går an med garmin, men i allefall kan man detalj planlegge ruter og legge inn mye nytt på tomtom.. man kan legge til funksjoner som f.eks sier ifra når du nærmer deg en fotoboks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls99 Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Har testet go910 i helgen og er mektig imponert. Tar litt tid å gjøre seg kjent med denne og jeg plundra litt med å få til norsk stemmevarsling for fotobokser, men nå er det i boks. ;) Ble etterhvert veldig begeistret for fjernkontrollen. Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Syns den nye tomtomen ser spennende ut! http://www.amobil.no/artikkel/traadlos_teknologi/tomtom-navigering_for_skjortelomma/30743 Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Da ble det TomTom 910 på meg også gitt! Strålende fornøyd. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 bruker selv garmin 360 jeg da.. er sinnsykt fornøyd, men hadde samme problem som deg i starten med at den valgte merkelig veier... det jeg fant ut var at kriteriene for valg av vei er stillt helt på trynet originalt :P det som også er litt digg er at garmin'en har en bra "fot-modus" slik at du kan velge at du går istedenfor kjører.. den var kjekk å ha i roma og paris :) Men men, har ikke prøvd tom tom selv, me så skarp som konkurransen er i dette markedet nå, så tviler jeg på at forskjellene er enorme :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 I utgangspunktet TomTom'en, men har hørt litt ymse om V6.. Så håper det kommer en brukanes oppdatering.. Jeg sitter på gjerdet enda iaffal. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OttoLund Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Svaret er: Garmin nuvi 660 med kart Europa v9 og fotobokser, nå i salg, se egen tråd angående dette i forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Har fått TomTom'n nå.. Det som ikke finnes på den fra før av, får man lastet ned.. og det kommer mer etter hvert. det er mange alternativer innen navigering, også finnes det mye annet småtteri og moro :) Jeg anbefaler TT GO910, hadde tenkt meg om en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg