Mr-ISO Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Nå har jeg hatt en Nuvi 360 i hele helga og må si jeg er skuffet. Å gå fra TomTom 910 til Garmin Nuvi 360 var litt av ett hopp. TomTom var mer brukervenlig, hadde mer oppdaterte kart, og var enklere å bruke. Garmin var tynn og pen og se på. I tillegg ville den ikke sitte fast skikkelig i frontruta. Har prøvd med flere (da jeg jobber som selger), så dette er ikke et enkelttilfelle. Kunne skrevet flere sider med pluss og minus, men det gidder jeg ikke. Bryr du deg ikke om størrelse så er definitivt TomTom 910 det beste valget. Når vi nå får inn den nye TomTom One (den tynne) så skal jeg oppdatere med info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls99 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Mr-ISO: Opplevde du at Nuvi'en gjorde dårlige rutevalg ifht GO slik mange påstår? Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ja, desverre. I tillegg var kartet dårligere enn på TomTom. Om dette var fordi jeg ikke hadde oppdatert vet jeg ikke, men tenkte å prøve den rett ut av boksen, slik som jeg gjorde med TomTom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hvor er det jeg kan kjøpe en TomTom. må jeg kjøpe fra nettbutikk eller er det en forhandler her i Oslo. Den ligger på ca 5000 kr den eller..??? Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg