tutigard Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har en forsterker (alt for liten) som jeg har liggende. Så har jeg ikke fått skaffet ny forsterker til subben min (dy9412). Er det fare for å ødelegge subben med å prøve den med en for alt for liten forsterker? tror den har ca 300watt rms? (vill tipping) Er en lighting audio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har en forsterker (alt for liten) som jeg har liggende. Så har jeg ikke fått skaffet ny forsterker til subben min (dy9412). Er det fare for å ødelegge subben med å prøve den med en for alt for liten forsterker? tror den har ca 300watt rms? (vill tipping) Er en lighting audio. Ingen fare så lenge du ikke skrur opp gain så langt at subben får firkantsignal ;) Med andre ord, bare prøv. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 sjangsen er der, men den er nok fint liten også. det som skjer er at forsterkeren mister kontrollen på suben og dermed kan suben bli "kastet" ned i bunnen av seg selv. om du ikke spiller fullguffe hele tiden så er det ikke farlig Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Nå fikk jeg prøvd den såvidt, spilte ikke høyt, men det var litt blaffring i lyden, hva kan det skylles? Kassen er TETT! Tro meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg