Bauer Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Heisann!! Jeg har nå fått på 18" på Golf'en, men jeg tror den trenger litt mer bakkekontakt... Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Gjerne om noen har noe brukt liggende, osv.. (har litt dårlig rå etter sommern:) ) Kom gjerne med forslag til hva jeg kan kjøpe! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hvis du ikke har det alt for travelt med å kjøpe, så kan du få kjøpe fjærne mine..vurderer å kjøpe justerbart, men har ikke bestemt meg helt enda=) De jeg har er weitec, bilder av bilen er på linken i signaturen min.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Du tror du trenger litt mer bakkekontakt eller? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Trodde ikke golf 4 ble levert i contry utgave ? :P hehe Med senk blir det bra. Kjøp justerbart og bli fornøyd.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hadde jeg bare hatt råd til justerbart... Men, joda.. golf IV ble levert som country... Min er et levende eksempel.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 min er ikke country, ( ikke så mye i alle fall :P ) men nå er jo alt orginalt på den da hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 er snakk om 4000 kr..det burde en hver jævel ta seg råd til når man har råd til å ha en bil---4000 får du ett fint senkesett også er det helt opp til over 20 000..=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 sjekk PM din bauer... Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 er snakk om 4000 kr..det burde en hver jævel ta seg råd til når man har råd til å ha en bil---4000 får du ett fint senkesett også er det helt opp til over 20 000..=) Jeg veit da hvor mye et senkesett koster, men som du sikkert ikke skjønner så er jeg på leit etter noe brukt. :doh Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 sjekk PM din bauer... sjekket og svart via mob Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg