Gå til innhold

A4 Diesel 99-00, godt valg?

Ranger emnet

petrez

Anbefalte innlegg

Er nå på vei til å bytte bil snart, og lurer litt på muligheten for en stv., diesel til rundt 150-160.000. A4 ser ut som en god mulighet der, men er litt usikker ang. kvalitet/problemer ang. disse modellene. Enkelte mener de er mer utsatt for feil enn andre biler på markedet (tenker A4 generelt da, ikke akkurat diesel-utg f.eks.), bl.a. fattern, som ofte liker å blande seg når jeg skal handle bil :p. Selv er jeg neimen ikke sikker, og tenkte å høre noe tips/erfaringer her først. Andre biler jeg også vurderer er BMW 318i Touring, Volvo V40 eller en 97-98 V70, evt. en VW Passat. Diesel er da ikke førsteprioritet for min del, men sier ikke nei takk til det om det skulle være en mulighet for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer en slik en selv, a4 avant 1.9tdi quattro.

Hvis noen har noe ris/ros om den bilen så let us know!

har fått høre at de er veldig snille på drivstoffforbruket.. under 0,5l/mil på langkjøring.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer en slik en selv, a4 avant 1.9tdi quattro.

Hvis noen har noe ris/ros om den bilen så let us know!

har fått høre at de er veldig snille på bensinbruken.. under 0,5l/mil på langkjøring.

ja, diesel biler bruker lite bensin..hehe..kunne ikke dy meg:hello:

eneste jeg vet om er disse bærearmene, sjekk om disse er byttet, er svake på disse utgavene mener jeg å ha hørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider