Gå til innhold

5 kanals vs mono og 4kanals?

Ranger emnet

Gt-4-Ever

Anbefalte innlegg

En meget bra 5-kanaler som har vunnet mye tester er Genesis Five Channel 4x40 + 1x140watt i brosjyren, måler normalt ca 4x70 + 1x220watt. Den er oppbygget som to forsterkere i et chassis. Så her får du begge ønskene dine oppfylt under et :) Den er meget strømsterk og spiller utroligt åpent å pent, koster veil 9800,-.

Sender du meg en PM med din mail, så kan jeg sende deg noen tester av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget bra 5-kanaler som har vunnet mye tester er Genesis Five Channel 4x40 + 1x140watt i brosjyren, måler normalt ca 4x70 + 1x220watt. Den er oppbygget som to forsterkere i et chassis. Så her får du begge ønskene dine oppfylt under et :) Den er meget strømsterk og spiller utroligt åpent å pent, koster veil 9800,-.

Sender du meg en PM med din mail, så kan jeg sende deg noen tester av den.

Skulle tro mannen har fått tips om den på Pm :-)

En kombinasjon av Tru Technology Hammer H1 og Tru Technology T-4.100 til under 15 lapper er en pakke som ikke står tilbake for så mye..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mye gromt i denne prisklassen.

Hva med f.eks en Zapco DC 650.6. Dette er en 6 kanaler, men 2 av kanalene er stabile ved 2 ohms belastning brokoblet. Denne forsterkeren har også en meget fleksibel prosessor innebygget, og kjøres selvsagt balansert.

Veil pris er 11990,-

Ellers har du fått flere andre meget spennende tips tidligere i tråden.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere gi meg noen tips på en god 5 kanals forsterker over 10000,-? Eller anbefaler dere heller monoforsterker og 4kanals? Setter pris på forslag. Ved 2stk forsterkere kan jeg strekke meg til 15000,-

Takker for svar!

Hei.

Du har noe her................:thumb

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7950124&sid=9ajQofCQV594221&pos=3&tot=4

Ellers vet jeg att Nautiluz har noe gromsaker................

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider