btl Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Heisann Caliperne mine er litt trege. Jeg vil ikke ryke av håndbrekkwieren når jeg nettopp har byttet den:( Jeg må dra veldig hardt i håndbrekket før bilen begynner å bremse, og må dra til håndbrekket veldig hardt når jeg f.eks skal parkere bilen i en bratt bakke. Bilen er en Sierra XR4x4 86modell? Er det en grei jobb å overhale bremsecalipre på Hvor mye koster dette i deler og rekvisita? Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 kjøp nye calipere eller overhalingsett... enkelt å overhale... husk at de har skrustempel... husk å gjøre rent bremsestempel og pusse rent for rust i sylinderen i caliperen.. pass på at armen som håndbrekkvaieren sitter på går lett når du monterer sammen igjen.. veldig enkelt og billig hvis en kan å skru litt da..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg