lroedal Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Skal trekke om setene i bilen til svigerfaren min, men ser ikke noen mulighet for å ta av nakkeputene? I bilen min var det bare å trykke inn en knapp og dra de opp, men ser ikke slik ut i denne. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få den opp uten å ødelegge noe? Får ikke på trekkene uten å få de av... Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Åssen bil er det snakk om? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Åja, glemte å skrive det da. :P Det er snakk om en Audi 100 2.3, 90-modell. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Sitter det ikke en låsefjær som kan trekkes ut inne i plasthylsent som "stengene" til støtten går gjennom? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild. Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Det er slik som Quattro73 sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg