kenni Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Bare lufter interessen for å kjøre en bil fra oslo til tromsø her inne? noen som kunne tenke seg en slik oppgave? hadde jo vært supert om det var noen som hadde tenkt seg den veien da å kunne kjørt.. :) men nå er det ikke helt sikkert at jeg får bilen enda, får svar iløpet av helga.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Lufter du og hvilket bilmerke det er? Mulig folk blir litt mer interessert i en maskin kontra en dau Fiat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 skal mulig kjøpe meg bil i den delen av norge til neste uke, mulig jeg velger transport hehe langt og kjøre..men hvis jeg velger meg for og kjøre kan jeg alltids kjøre begge veier.. kommer litt ann på biltype og sånn da..men kan sikkert sende en pm når jeg finner ut hva jeg gjør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 blir vel mer en slags cruiser enn en racer.. :) muligens en mercedes 230e, 90mod.. men som sagt, er ikke helt avgjort enda, så kan fort bli en helt annen bil.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Bare å betale flybilett en vei. Så skal jeg vel kjøre bilen opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 det er en fin tur ivertfall. Jeg brukte litt over 20 timer oppover. Pass på å sjekk fergetidene ved hammarøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 er vel greiere å kjøre sverige oppover da? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 vel, spørs egentlig om du har dårlig tid eller ikke. er vel finere veier sverige. men det tar lengre tid pga du klarer ikke ta igjen kjøringa østover på oppoverturen. og det er også jævlig kjedelig å bare kjøre rett fram. norske veier er trange og sånt. men mye fint og se, og artig å kjøre om man har en litt sportslig bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 da passer vel sverige best for en cruiser som mercedesen :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Jeg har kjørt Oslo/Lillehammer/Elverum til Narvik de tre gangene jeg har hentet bil! Ta med deg en kompis, ta det som en liten Road Trip! Er morro det! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 16 år gammel Mercedes 230E Oslo-Tromsø? Det skulle jeg hatt mye for..sikkert mer enn bilen er verdt :) Kjøpt deg gammel taxi eller? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Gjør som Jonte sier. Ta med deg noen kompiser så tar dere det som en tur/road trip. Var selv oppi Ålesund-traktene og henta bilen min, og det var en morsom tur det. Litt kjedelig å kjøre alene hele veien tilbake, men jeg hadde i det minste musikk, noe den andre bilen ikke hadde:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 ja du må ikke finne på å kjøre alene! Man blir satans trøtt i etappen før mosjøen, ingenting liv. kjørte der om natta, trodde jeg skulle sovne av 545435 ganger. FARLIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jeg er for tiden stasjonert i forsvaret i bardufoss. Jeg er hjemme i oslo ca en gang pr mnd. Så jeg kunne sikkert kjørt en bil opp en av gangene istedet for fly.. Kjørte foresten opp og ned bilen min i sommer. E6 er raskest og mest spennende! Kjedelige veier i sverige og dessuten må man kjøre så langt inn i landet for å komme inn på de gode veiene.. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jeg henta biln min for 2uker sia i oslo. kjørte i ett oppover! men du må ha me deg en til! brukte 22timer. starta å kjøre i 11tia fra gardermoen og da rak jeg ferga akkurat halv fire ved hammarøya. arti tur. kjøpe æ bil sørafør seinere gjør æ det samme!! :) Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg