slayer Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hei. Jeg lurer på Biltilsynet oprerer med noen slags grense på hvor mange biler de kan registrere pr dag? Bilforhandleren jeg kjøpte bilen av nå har enda ikke klart å registrere den i mitt navn, ingenting har skjedd denne uken. Fikk denne mailen: "Hei Må bare beklage tregheten her, men jeg må dessverre legge skylden på biltilsynet denne gangen, de kunne kun registrere 3 biler om dagen for bilforhandlere og vi hadde 6 biler som skulle registreres og de tok så klart ikke din denne gangen, men vi skal opp igjen i morgen og prøve på nytt." Denne fikk jeg i går, veldig bra siden han skulle opp å ordne dette på mandagen. Så jeg barer lurer på om det stemmer det han sier eller om det er tull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 tull. De registrerer flere enn 3 biler pr dag. Det gjør de iallfall her... Der du bor, vet jeg ikke om de gjør det, spørs vel litt på bemanning osv da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Dette var i Kjeller. Veit ikke åssen det er der jeg.. Takker for svaret i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kjeller har jeg aldri hørt om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kjeller i Lillestrøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Stemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 I teorien finnes det ingen slike regler, men det kan være at forhandlere er nedprioritert dersom det er mye pågang av kunder hos det aktuelle BT. Dette fordi forhandlere har tilbud om å registrere nye og brukte biler selv, og dersom de ikke benytter seg av dette, så må de regne med å bli nedprioritert hos BT, nettopp fordi de egentlig kan gjøre det selv, slik at privatpersoner slipper så lang ventetid. Så ja, det kan nok stemme det dem sier, jeg kjenner vertfall til lignende saker (da bare med lenger ventetid på bedrifter, ikke maksgrenser). Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Takk for bra svar! Men uansett er det vel dårlig at dem ikke har klart å få ordnet dette på 4dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Jeg syns dette var rart, og ville ikke helt trodd på at det er ene og alene BT sin feil. På 4 dager skal det være mulig å ordne dette, selve jobben med å omregistrere/nyregistrere en bil tar maks 3 minutter.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg