Dimmu87 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 når e de street legal på eikås? såg et laken over ei bru på veg te jobb men såg ikkje datoen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 når e de street legal på eikås? såg et laken over ei bru på veg te jobb men såg ikkje datoen.. I morgen ettermiddag! Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 oj.. de vakje so lång annonseringstid akkurat! nåken veldi spesielle bila so ska være der? eg ska jaffal, bor under 5min frå bana :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Det har jo vært annonsert siden sist Street Legal. At du først så et laken i går er jo ikke arrangørens feil ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 ett bevis på mine manglande sosiale antenne :op: de kosta vel nåke sånnt so 50 i parkering+ 100kr te bilett? sto ikkje nåke om de så eg såg på heimesida.. frå 1530 for dei so lure Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg