Gå til innhold

Spottings på og rundt Gjøvik..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Egentlig en 91 Modell 316 Gasser,

Meiner den er godkjent ombygd med M5 3,6 L 24V fra en 96 M5, Bremser er fra M3, Girkasse fra Alpina og nada interiør.

BMW slutta med gassere i 87.

Dette er en 90 mod 316i ombygd med M5 3,6 315hk, M3 understell, bur og bøttestoler.

Stian har også kjøpt seg en E30 M3 i innbytte for den gamle 328 kompressoren sin. Ligger litt bilder her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32759&start=0

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har lagt på vinterdekka forresten..?

Heisann Marvil..

Vinteroppsettet mitt er på bilen desverre, snufs!!

Kjører på 8x16 BBS RK på vinter... frontleppa har blitt tatt av og Momo rattet har blitt tatt av pga EU kontroll, heh!

Så nå ligger sommerfelgene og resten av delene på gangen min og har vinterferie ;)

- All klaring er god klaring -

1986 Golf Cabriolet

1967 VW 1300 Blitzkrieg Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bytta for to uker siden ca, ruller på dekorative 14" originale alufelger med ballongdekk.. :D

Har også bytta panser og frontleppe, så bilen ser en smule stusslig ut.. :(

Kjører du samma høyde på bilen, eller har du hevet den? Regner med det blir mye brøyting i vinter for din del, selv uten frontleppe.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører at det ryktes om værsting Cossie på G på Raufoss om dagen? Scorpio visstnok... Sant?

Går en scorpio cosworth her ja, har gått her ganske lenge egentlig...

Ca. 210-220hk, ombygd fra au"TOMAT" til 5trinns langbeint kasse !

Han var å kjørte på gatebil på dokka i september, den bilen funker bra på både våt asfalt og på snø for å si det slik :thumb

Går ikke så værst den bilen nei !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Audi A4 i Lena idag ("nyeste" typen) som så ganske fin ut. Type sedan og svart med noen stygge Lexuslykter. Stod Alpine nederst på bakdøra. Noen som vet no?

Jepp, så denne forrige uke ellerno, meget pen, her er litt info som kom frem; :)

Så også et FET svart Audi A4 sedan (8E-karrosseriet) med ALPINE-logo på bakdørene, dobbel utblås, og div annet (S-Line-pakke tipper jeg vertfall) på Statoil.. Utifra innsiden av dørene så anlegget gromt ut, vertfall.. :)
Den Audi'n spotta jeg også 2ganger i dag ! MEGET FIN, så nesten ut som den var skjermbreddet også, hadde også BMW M5 leppe på toppen av bagasjelokket ( var det av detaljer jeg fikk med meg ) Spotta den ved kaspergården, så på telenorbygget (kallerud) da viste eiern den fram til en annen person så det ut som !
Den sto til salgs i nord-norge i sommer.

Er eller har vært demobil for alpine.

:)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider