Gå til innhold

Spottings på og rundt Gjøvik..

Ranger emnet


Marvil

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det slags sykt menneske som kjører en hvit Manta på Raufoss/ Gjøvik... Faen for noen sladder, og faen så litt insikt i hvordan trafikken funker...

 

Spotta også en veldig ufin rød Ascona B, og en delvis modig rasert svart sierra i stad... har bilstandarden sunket betraktelig på Raufoss med tida eller? Var jo en haug med Cosworther osv for noen år sida...

 

Noen som kjenner til Bjørnar Stikkbakken elns, han som hadde den utrolig feite 90'en. Har han den enda?

 

 

Hadde forresten en liten ypp med en smått sprek lilla E30 i stad. Hvem er du? fet bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det slags sykt menneske som kjører en hvit Manta på Raufoss/ Gjøvik... Faen for noen sladder, og faen så litt insikt i hvordan trafikken funker...

 

Spotta også en veldig ufin rød Ascona B, og en delvis modig rasert svart sierra i stad... har bilstandarden sunket betraktelig på Raufoss med tida eller? Var jo en haug med Cosworther osv for noen år sida...

 

Noen som kjenner til Bjørnar Stikkbakken elns, han som hadde den utrolig feite 90'en. Har han den enda?

 

 

Hadde forresten en liten ypp med en smått sprek lilla E30 i stad. Hvem er du? fet bil...

 

mantaen er kimmern sin..kjørte grå monza og en mørk vectra(som sendte den største john deere traktoren rammeskakk ute ved krabbyskogen)

Tja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Audi Coupe med cooler i fronten i stad, tror jeg. Mørk, muligen burgunderrød. Noen som vet noe? Original S2?
Møtte en mørk rød S2 idag på prøveskilter (så ikke fronten så vet ikke om det var IC der), muligens den samma. Fin lyd, vertfall. :)

 

Samt en svart BMW 5-serie stv med svææære kromhjul.

Og en del varierende E36er, virker som det plutselig har våkna en del slike nå.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det slags sykt menneske som kjører en hvit Manta på Raufoss/ Gjøvik... Faen for noen sladder, og faen så litt insikt i hvordan trafikken funker...

 

Spotta også en veldig ufin rød Ascona B, og en delvis modig rasert svart sierra i stad... har bilstandarden sunket betraktelig på Raufoss med tida eller? Var jo en haug med Cosworther osv for noen år sida...

 

Noen som kjenner til Bjørnar Stikkbakken elns, han som hadde den utrolig feite 90'en. Har han den enda?

 

Hadde forresten en liten ypp med en smått sprek lilla E30 i stad. Hvem er du? fet bil...

 

Bilstandarden synker nok ja, mange som akkurat har fått lappen som kjører shabby biler, ascona b, sierra, rekord o.s.v

Var en bråta med cosworther på raufoss før, men de som kjørte den gang har vokst fra muskelbila sine...

 

Bjørnar Stikkbakke har ikke 90'n sin lenger, er en som heter Ørjan Eriksen som bor på stange som har den, som har modda den litt videre, og den har virkelig blitt fin :thumb

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri syns at standarden på Raufoss har vært så høy jeg. Masse slitne Sierrar, Volvor og Opeler. Men det er nå meg da:)

 

Så en Audi Coupe med cooler i fronten i stad, tror jeg. Mørk, muligen burgunderrød. Noen som vet noe? Original S2?

 

Den var ferrarirød, og orginal S2 :thumb

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en mørk rød S2 idag på prøveskilter (så ikke fronten så vet ikke om det var IC der), muligens den samma. Fin lyd, vertfall. :)

 

Så du ikke at jeg hilste a ? :hellothere:

 

Orginal S2, ikke noe klipp og lim..

Denne er helt ny i distriktet!

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ikke at jeg hilste a ? :hellothere:

 

Orginal S2, ikke noe klipp og lim..

Denne er helt ny i distriktet!

Ah, hehe, nei det må jeg ha oversett.. :) Er det din?!? :)

Så forresten den røde gamlebilen din i sentrum i går ellerno også.. :)

 

 

 

Samma gjelder Ørjan Eriksen sin, pen den også.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, hehe, nei det må jeg ha oversett.. :) Er det din?!? :)

Så forresten den røde gamlebilen din i sentrum i går ellerno også.. :)

 

 

 

Samma gjelder Ørjan Eriksen sin, pen den også.. :)

 

Den er min ja :lol:

Importerte den i går.. kommer mer info om den etterhvert!

 

Ja, solgte " Allroaden " til gjøvik, DF8XXXX.. En familie som kjøpte den :thumb

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår