Gå til innhold

Spottings på og rundt Gjøvik..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Samt en svart BMW 5-serie stv med svææære kromhjul.

Jeg vet hvem som eier den. Faktisk ikke så ille til å være Bayer, men felgene kunne han ha kastet for min del. Utrolig stygt.

Den var ferrarirød, og orginal S2 :thumb

Aha, så det var deg det, ja. Så ut som en pen bil det:)

Så forøvrig en (RS?)blå Ferrari like etter tofelten på Hunton i går. Så ut til å være en Testarossa fra sent 80-tall. Herlig, og ikke minst sjelden, bil å se på disse traktene her. Foruten om fargen var den helt rå.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og mr|ece så en blå Ford Mondeo ST200 ved Mølla igår, samt en rød nyere Ferrari ved Jet tidligere idag.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mr|ece så en blå Ford Mondeo ST200 ved Mølla igår, samt en rød nyere Ferrari ved Jet tidligere idag.. :)

Glem ikke denne grønne toyotaen med innhold ved storgata 10, ble det noe av de bildene? hehe....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke minst den, ja.. :P

Fikk ikke noe bilde, irriterer meg grønn at den reiste før oss.. :D

Edit; Forumet omgjør tydeligvis om ordet 'bi_lde' (uten _) til ettellerannet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en griselav A4 B5 sedan, sølvfarga i dag, lakkert ned, brede 17". Så ut som den var valsa sikkelig eller hadde noe bredding ala RS4.

Noen?

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært i kontakt med to pojker med henholdsvis en 190E uten eksosanlegg og en kjønnsrød Scorpio uten eksosanlegg. Slik sladding rett foran meg er ikke akseptabelt, og det blir FIK om jeg får tak i gutta. Jeg fikk nemlig steinsprut i frontruta av en av dere. Så om noen har noen navn så værsåsnill og PM meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen ser BMWen din ut Jiggah? Går en del E36 cabber her for tiden syns jeg, kunne vært kjekt å vite om en av dem er deg.. :)

Even; Hm, ikke sett, kunne høres ut som Håkon fra Hadeland sin (bortsett fra RS4 kanskje), men regner med du hadde kjent igjen den :P)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen ser BMWen din ut Jiggah? Går en del E36 cabber her for tiden syns jeg, kunne vært kjekt å vite om en av dem er deg.. :)

Even; Hm, ikke sett, kunne høres ut som Håkon fra Hadeland sin (bortsett fra RS4 kanskje), men regner med du hadde kjent igjen den :P)..

Mørkblå med liten vinge (ÆSJ!!!!!!), sort skinn, hardtop og M streamer som nå skal bort sammen med frontruta. Jeg hilste her om dagen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en sølvgrå Nissan 300ZX (?) i dag..Var tydeligvis ute å lufta seg med prøveskilt, og så sinnsykt strøken ut... Så også en rød 200SX med no DRIFTWORKS logoer rundt om på bilen her en dag..

Den røde er en fra kolbu sin. Driv med noe Skyline proskjekt i den.. Men trur ikke det ble noe av..

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider