VilleW Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Usannsynlig korttenkt og latterlig gjort av billisten; greit nok og irritere seg over traktorer fordi det går sakte, men drar ikke kniv og truer den gamla dama som går foran deg på kjøpesenteret så alt for lenge, gjør man vel? Idioti Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Usannsynlig korttenkt og latterlig gjort av billisten; greit nok og irritere seg over traktorer fordi det går sakte, men drar ikke kniv og truer den gamla dama som går foran deg på kjøpesenteret så alt for lenge, gjør man vel?Idioti Skal være enig med deg at det er å gå litt forlangt å dra opp en kniv i en slik sak eller adere saker. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Lest veitrafikk loven??? Står noen der om at dersom du kjøre et sakte gående kjøretøy, plikter du til å slippe andre traffikanter forbi. Ikke spør hvor i veitrafikk loven det stå for jeg orker ikke lete det fem. Slapp av, jeg kan reglene. Pleier å være flink til å slippe forbi biler selv jeg når det er aktuelt. :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Slapp av, jeg kan reglene.Pleier å være flink til å slippe forbi biler selv jeg når det er aktuelt. :iconsm jeg slapper av hele tiden :): , Der er mange som ikke er flinke til det også og det er noen som irriterende Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Seff vet alle hvordan en traktor ser ut. det er jo dette som er skyld i alle køer om dagene. Barnslig å patetisk å dra frem en kniv? ja.. det er det. men jeg tipper denne super bonden slepper forbi biler neste gang. Jeg bruker mye paintball i disse dager. det fungerer også utmerket. eller en skikkelig god bråbrems i det man kommer forbi. Fungerer også ( fler traktorer rundt her slepper forbi mer biler nå en før). Skulle vært pålagt for bønder å kjøre inn på alle bussplasser etc hvis det var biler bak. De har ikke noe i trafikken og gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Leie folk med lastebil? Så slepper de overfylle hengrene sine med 10tonn så de må stå langs veikantene i timeshvis å bytte alt av hjullagre etc på hengrene sine! 1. Mye dyrere å leie enn å eie, spess når du trenger sjofør også 2. Finn en lastebil som går like bra i terenger som en litt endre traktor (slik som går i tredve) Kommer fra gard selv og synes dette er helt sinssvakt! Å trekke en kniv er jo en drapstrussel! Fordi du kjører i 30? Mannen må jo være helt psykedelisk. Dem fleste bønder er kjekke og greie folk, som også slipper forbi trafikken (dvs dem lokale som tør kjøre forbi, dem andre kjører ikke fortere uansett :P ) Ja en ting til.... Får håpe bilisten slipper unna..Har full forståelse for han.. Når jeg ser slike komentarer (noe jeg gjør alt for ofte i dette forumet desverre) Blir jeg lei og på grensen til forbanna. Alltid er det bøndene og Politiet sin feil, og ikke han stakkaren som (bøndene:) som må kjøre i 30, eller (politiet:) ikke han stakkaren som kjørte i 170 i 60 sonen. Litt sint nå ja!, men det går over heldigvis :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 De har ikke noe i trafikken og gjøre Der beviste du nettopp at du ikke vet noe som helst om hva en traktor brukes til :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Seff vet alle hvordan en traktor ser ut. det er jo dette som er skyld i alle køer om dagene. Barnslig å patetisk å dra frem en kniv? ja.. det er det. men jeg tipper denne super bonden slepper forbi biler neste gang. Jeg bruker mye paintball i disse dager. det fungerer også utmerket. eller en skikkelig god bråbrems i det man kommer forbi. Fungerer også ( fler traktorer rundt her slepper forbi mer biler nå en før). Skulle vært pålagt for bønder å kjøre inn på alle bussplasser etc hvis det var biler bak. De har ikke noe i trafikken og gjøre Å bråbremse foran en traktor er vel ikke helt lurt. Det er ingen tvil om hvem som vinner.. :) Det er lovregulert at saktekjørende kjøretøyer skal slippe forbi andre DER DET ER FORSVARLIG. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 forbanna idiot... håper bonden kjører over celicaen hans neste gang med traktoren. !!! kan nevne noe annet som har med farlig sakte og gjøre... det er faen ikke sæli artig og kjøre moped/scotter på bilveier der det er 60-70-80-90 km/t fartsgrense... skulle låne scooteren til en veninne her om dagen da jeg skulle gjøre noe med den... og da jeg putret mot utkanten av bodø samlet det seg selvfølgelig en del biler bak meg..., jeg blinka inn mot venstre innkjøringslomme og plutselig dundret selvfølgelig en renault laguna eller noe slik dritt forbi meg og kom nesten borti meg... med norges regler er det faen meg farlig og kjøre scooter/moped... leketøyene sliter jo med og holde 20-30kmt i oppåverbakkene. dette kan lett gjøres noe med, "men neijda" farts-sperre på 45 km/t må man jo ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 forbanna idiot... håper bonden kjører over celicaen hans neste gang med traktoren. !!! kan nevne noe annet som har med farlig sakte og gjøre... det er faen ikke sæli artig og kjøre moped/scotter på bilveier der det er 60-70-80-90 km/t fartsgrense... skulle låne scooteren til en veninne her om dagen da jeg skulle gjøre noe med den... og da jeg putret mot utkanten av bodø samlet det seg selvfølgelig en del biler bak meg..., jeg blinka inn mot venstre innkjøringslomme og plutselig dundret selvfølgelig en renault laguna eller noe slik dritt forbi meg og kom nesten borti meg... med norges regler er det faen meg farlig og kjøre scooter/moped... leketøyene sliter jo med og holde 20-30kmt i oppåverbakkene. dette kan lett gjøres noe med, "men neijda" farts-sperre på 45 km/t må man jo ha... aa kj0re lovlig moped er livsfarlig i Norge, folk driter i mopedister aa turer paa, jeg hadde aldri moped selv, men jeg la mere til det da noen meide ned s0stera mi da hun var ute paa sin moped... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kjør trimmet moped! :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kjør trimmet moped! :): Hehe, står valget mellom og bli meid ned og presset av veien eller og få bot får å trimme mopeden, så tror eg nok trimsett hadde vert svaret! :hello: Fleste mopedførere eg treffer på veiene her i Stavanger gir meg lite problemer i traffikken. Dem holder seg trutt og stødigt i ytterdelen av av veibanen og gir god plass til og ta forbi, uten og krysse midtlinja. Er bare 1 og annen som på død og liv skal holde seg i midten og svaie att og fram. Her må man selvklart lære dem litt traffikkskikk og bruke snuten til bilen for å sette dem på plass. Enten det er i grøfta, eller om dem lærer seg og være behjelpelige med passering er jo ett fett! :fatality: (Greit og ha en nummer 2 bil som er på randen til og bli kalt Jordebil så klart) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 1. Mye dyrere å leie enn å eie, spess når du trenger sjofør også2. Finn en lastebil som går like bra i terenger som en litt endre traktor (slik som går i tredve) Kommer fra gard selv og synes dette er helt sinssvakt! Å trekke en kniv er jo en drapstrussel! Fordi du kjører i 30? Mannen må jo være helt psykedelisk. Dem fleste bønder er kjekke og greie folk, som også slipper forbi trafikken (dvs dem lokale som tør kjøre forbi, dem andre kjører ikke fortere uansett :P ) Ja en ting til.... Når jeg ser slike komentarer (noe jeg gjør alt for ofte i dette forumet desverre) Blir jeg lei og på grensen til forbanna. Alltid er det bøndene og Politiet sin feil, og ikke han stakkaren som (bøndene:) som må kjøre i 30, eller (politiet:) ikke han stakkaren som kjørte i 170 i 60 sonen. Litt sint nå ja!, men det går over heldigvis :) Jeg kommer fra gård selv ( har 2 faktisk ;) ) så jeg vet hva traktor er og etc etc. Disse gjerrige bøndene får heller ta en ekstra titt i lommeboka ( som skattebetalerne fyller opp ) å leie lastebiler. Det er ikke noe problem for lastebiler å kjøre ut på et tørt jorde eller stå langs en veikant å bli fylt opp. nomix: jeg har ikke tapt enda hvertfall. men har sett utrolig mye spennende ratting av traktor. lurer på å sette sammen en film en dag. Nå er jeg så heldig at jeg har blitt vekket av en traktor som durer opp og ned veien i timesvis.. Ikke tro jeg er helt sinnsyk her a folkens, jeg bare elsker å fyre oppunder diskusjoner på superbønder som er her inne :D Men til folk som vil ha vekk traktorer fra veiene så anbefaller jeg og små kappe litt i slangene som går til styringa. ( traktorer er det eneste kjøretøyet som har lov å ha hydraulisk styring. Ja det er sinnsykt og tenke på men det er nå sånn.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Her må man selvklart lære dem litt traffikkskikk og brukesnuten til bilen for å sette dem på plass. Enten det er i grøfta, eller om dem lærer seg og være behjelpelige med passering er jo ett fett! :fatality: (Greit og ha en nummer 2 bil som er på randen til og bli kalt Jordebil så klart) Haha, noe jeg liker å gjøre ( hvis du ser denne mopeden ofte ) er å ha litt disel i svingene rudt der han bor! UUtroooolig moro. ((dette fungerer for traktorer også))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Havna bak ei hjulgående gravemaskin i 80-sone på motorveien, i en tunnel for en stund siden.. Irriterende? JA! :| Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg