ThunderCable Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Å sorry, skrev fardin jeg pga uttalelsene dine såg ut til å komme fra en 14åring som blir mobba ford han bor på gård. Fant nå ut at du er 25... Så feil kan man ta. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 ego? VI skal frem uten å bruke 40minutter ekstra pga noen bønder som har 30tonn overlast med korn på hengern så akslene på hengeren knekker. å hvis det " faktisk er så slitsomt" å stoppe på bussstoppene så prøv å ligg bak dere selv i 40minutter! DET ER slitsomt. 40 minutter om dagen? eller hver gang du skal på jobb? Hvis du er så nervøs\dårlig sjåfør og ikke klarer å kjøre forbi en, eller fem traktor som går maks 45km\t og må ligge bak den i 40 minutter så burde du vel vurdere å ta taxi. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Veistandarden i Norge er slik at det ikke alltid er trygt å kjøre forbi en bred traktor m/henger. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Kan selvsagt hende at standard der han bor har dårlig veistandard, men i over 40 min? Jeg bor i Telemark som har Norges dårligste veier og jeg har sjeldent problemer med å klare å kjøre forbi en traktor i lovlig hastighet, har aldri opplevd å tape 40min pga en eller to-tre traktor(er). Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Fy faan å ego folk kan være! Jeg har kjørt endel traktor langs veien, da i jobbsammenheng, og jeg er enig i at man må slippe forbi biler hvis det er lang kø bak, men det er faktisk litt slitsomt å stoppe på hver jævla busstopp.. Og det blir ikke no mindre slitsomt at du må dra igang et kjøretøy med totalvekt på 12-15 tonn ofte..Skjønner godt at folk blir irriterte, men faan hell, du truer ikke noen med kniv fordi dem gjør jobben sin! Til de som ikke er klar over det, så er det faktisk en del traktorer i bruk i entreprenørvirksomhet og lignende.. Ikke bare bønder! Og forresten så har jeg fortsatt til gode å se noen som skifter hjullager på traktoren/hengeren sin etter veien... Enige med han her eg. Og viss ein bilførar drar kniv imot ein annen så er det noke alvorligt galt oppi knollen til han bilføraren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 MAN SKAL IKKE VÆRE TIL HINDRING I TRAFIKKEN. Ferdig med det. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 forresten, noen som har tenkt på at det kanskje har vært flere konflikter mellom bilfører og traktor? Avisene er flinke til å vri på sannheten vet dere. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 40 minutter om dagen? eller hver gang du skal på jobb? Hvis du er så nervøs\dårlig sjåfør og ikke klarer å kjøre forbi en, eller fem traktor som går maks 45km\t og må ligge bak den i 40 minutter så burde du vel vurdere å ta taxi. Nå var det dette med å tenke lengre en nesa gikk da. når en traktor ligger på e18 kl 8 om morran så er ikke det største problemet at jeg ikke kommerforbi traktoren. men de 80 bilene forran som ikke gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 forresten, noen som har tenkt på at det kanskje har vært flere konflikter mellom bilfører og traktor?Avisene er flinke til å vri på sannheten vet dere. Så du mener at man kan dra kniv bare man blir irritert på noen? :iconsm Håper han bilføreren får en klekkelig bot, det har han jaggu fortjent :chicken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Nå var det dette med å tenke lengre en nesa gikk da. når en traktor ligger på e18 kl 8 om morran så er ikke det største problemet at jeg ikke kommerforbi traktoren. men de 80 bilene forran som ikke gjør det. for ei latterli holdning .. gjelde spesielt dei forrige inlegga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det blir alltid sånn som dette. Noen mener man skulle drept traktormannen og andre celica mannen. Diskusjonen kan holde på i evigheter der noen er 14isser og andre forholder seg nøytralt og er skikkelig voksne..Sånn er det bare....Syns dette er teit jeg men. Greit at traktorer er irriterende, men likevel, de gjør nytta si og uten at man vet det angår det oss alle. Mesteparten av dem hvertfall..Bor selv litt på landet og treffer støtt på traktorer, og blir litt mugg når de ser de har laang kø bak seg og ikke kjører til side der de kan, tenker bare med meg selv "jævla tulling" osv osv.. Men livet er fullt av ting man ikke liker. Bare respekter det. Alle er forskjellige.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Alle bønder er gjerrige. det vet alle. Jeg bor i spydeberg desverre. hvor vi har altformange bønder å dritt :( Det visste ikke jeg. Jeg vet however en ting, og det er at du er en ignoramus. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det visste ikke jeg. Jeg vet however en ting, og det er at du er en ignoramus. Jeg hadde tenkt å slå opp i ordbok nå, men er for trøtt. Derfor sier jeg bare; Enig :) ( Så kan du få forklare meg senere) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Er vel egentlig ikke et ord fra språkrådets side, men det brukes likevel av enkelte. Såkalt folkespråk. Betyr "et ignorant menneske". Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Alle bønder er gjerrige. det vet alle. Link eller annen form for dokumentasjon takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg