børnib Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hei hei alle sammen, jeg er ganske fersk hær på forumet. Jeg bare lurer på om noe av dere sierra fantaster kan hjelpe meg å finne bensinfilteret på en sierra 1986 mod. (Altså hvor i motor rommet den sitter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 bensinfiltere ligg i bensintanken Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børnib Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Er det no enkel måte å komme til dær da? jeg har titta litt, er tanken rett til venstre for høyre bakhjul? Beklager hvis jeg spør klønete, men prøver å lære:) Og hva må jeg gjøre får å komme til dær? er det noen hemmlige skruer jeg ikke ser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Bare begynne å lete, hint: motorrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børnib Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hadde vært fint med en nærmere beskrivelse, nå har jeg leita en god stund men finner den ikke. I følge dere skal den jo være lett å finne, så er litt frustrerende. Jeg vet åssen den ser ut, har jo en ny en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 på min sin 86 2,0L var der filter i tanken, men om der er et i motor romet er ei anna sak der er bensin tilførselen kjem, om ditta er filter veit ej ikkje , men fyll slangane der du, om det ikkje er filter mellom der å forgassar so er det i bensintanken, i bensintanken er der uansett, er litt styr å skru ned bansintanken, skfita tank på sierraen på 5timer med mykje knøding. verre med audien der ej måtte ned me eksosanlegg å bakaksling Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hvem bensin filter mener du .. ? jeg har vertfall 2stk på min ..et lite et som det på bildet og ett større ved bensintanken, det er en mk2..har sett at mk1 har det store bensinfilteret i motorommet:) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Er det en forgasser motor har du ikke noe bensinfilter originalt, kjøp deg ett slikt som ovenfor, kutt slangen og monter Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 jeg har to orginalt 1990 mod sedan, en i motor rom og en bak ved tanken, også har jeg ettermontert et ved insuget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg