ts Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hallå hvor mye effekt kan sprutet til en b21et levere til??? dyse størelse??? mvh thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 ca 200-220 hk med tilleggsprut (kaldstart-dysa f.eks...) dysestørrelse vet jeg ikke... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Bilsport bremsa 219 hk i T-gul prosjektet sitt. Nesten standard B21ET Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 mitt mål er 200 hk på hjula... så med et godt driv verk så kan det gå da eller??? men fint om noen kommer med dyse størelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 På k-jet sitter det jo mekaniske dyser, nafs ut en og ta den med ned på et dyseverksted, de kan fortelle deg hvor stor den er. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 hvis jeg monterer en btr så kan jo få opp et høyere trykk og da for jeg ut mere bensin da... det funker det på k-jet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 hvis jeg monterer en btr så kan jo få opp et høyere trykk og da for jeg ut mere bensin da... det funker det på k-jet??? Nei. Trykket er forresten over 5 bar. Mengdefordeleren har for lite plass i seg fysisk til å gi ut mer bensin, så det må fikses på ved 'gnisting'. Dysene holder til 220 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Nei. Trykket er forresten over 5 bar. Mengdefordeleren har for lite plass i seg fysisk til å gi ut mer bensin, så det må fikses på ved 'gnisting'. Dysene holder til 220 hk. det er du sikker på??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg