Mazda-boy Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 S15 iaff. Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ikke s16 nei.. er jo det som er kul med PA`s bil, han gjør det motsatte av de fleste her med 200 sx.. kjører fort istede for breit..:thumb Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ikke s16 nei..er jo det som er kul med PA`s bil, han gjør det motsatte av de fleste her med 200 sx.. kjører fort istede for breit..:thumb Men han drømmer om å drifte da skjønner jeg, med drifting dekor og typisk "drifting vinge" på den typiske "drifting bilen" ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 var jo en s14 som gikk no grønnjævlig på japsetreffet på rudskogen nylig.. oransje\svart s14.. han kjørte hardt i svinga, men sladda aldri.. mildt sagt rå lyd! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Men han drømmer om å drifte da skjønner jeg, med drifting dekor og typisk "drifting vinge" på den typiske "drifting bilen" ;) Er vel BARE driftere som kjører "feil-vei-på-dekoren-på-passasjer-siden" , så vis han ikke vil drive med så. Men jeg tipper han kommer till å satse på drifting fremover. Noen som vedder imot? :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Er vel BARE driftere som kjører "feil-vei-på-dekoren-på-passasjer-siden" , så vis han ikke vil drive med så. Men jeg tipper han kommer till å satse på drifting fremover. Hva mente du egentlig med det? Tror du mangler noen ord i setningen din? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 var jo en s14 som gikk no grønnjævlig på japsetreffet på rudskogen nylig.. oransje\svart s14.. han kjørte hardt i svinga, men sladda aldri.. mildt sagt rå lyd! Den så jeg stadig vekk i sarpsborg for 1 mnd siden.. På esso on the run der. Grom lyd som ett helvette.:thumb Vet ikke om han holder til i særp, har ikke vært i særp på en god stund så har ikke fått sett den noe mer. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Japanske rwd biler på bane som ikke sladder ser så dumt ut, hehe. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Den så jeg stadig vekk i sarpsborg for 1 mnd siden.. På esso on the run der.Grom lyd som ett helvette.:thumb Vet ikke om han holder til i særp, har ikke vært i særp på en god stund så har ikke fått sett den noe mer. denna? isåfall er det mer info her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=132371 Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ser jeg bakenden av en mx5? :thumb sinnsykt pen den gule s14aen ja.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ikke for å være OT,men finnes det S15 og S16? S15 finnes, jeg jobber med å få importert en selv nå ;) Dette blir full fart frem bil og ikke noen drifte bil... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Gulbrandsen : nei, den var oransje og svart den som var på japsetreffet.. den du linker til var forøvrig også der, ikke det at jeg husker å ha sett den på banen? (dont shoot) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Gulbrandsen : nei, den var oransje og svart den som var på japsetreffet.. den du linker til var forøvrig også der, ikke det at jeg husker å ha sett den på banen? (dont shoot) Han sto bare "utstilt" tror jeg. Eier'n er vel ikke så hypp på å kjøre livet av bilen på banen.. enda.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hehe,jeg skjønnern godt.. allikevel er de bilene til for å brukes spør du meg :) utvilsomt en pen bil uansett Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Japanske rwd biler på bane som ikke sladder ser så dumt ut, hehe. ser omtrent like teit ut som en amerikansk bil der hjula ikke peker rett frem :thumb Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg