Gå til innhold

hva skjedde med pa's 200sx?

Ranger emnet

milcom

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke s16 nei..

er jo det som er kul med PA`s bil, han gjør det motsatte av de fleste her med 200 sx.. kjører fort istede for breit..:thumb

Men han drømmer om å drifte da skjønner jeg, med drifting dekor og typisk "drifting vinge" på den typiske "drifting bilen" ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han drømmer om å drifte da skjønner jeg, med drifting dekor og typisk "drifting vinge" på den typiske "drifting bilen" ;)

Er vel BARE driftere som kjører "feil-vei-på-dekoren-på-passasjer-siden" , så vis han ikke vil drive med så. Men jeg tipper han kommer till å satse på drifting fremover.

Noen som vedder imot? :)

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo en s14 som gikk no grønnjævlig på japsetreffet på rudskogen nylig.. oransje\svart s14.. han kjørte hardt i svinga, men sladda aldri.. mildt sagt rå lyd!

Den så jeg stadig vekk i sarpsborg for 1 mnd siden.. På esso on the run der.

Grom lyd som ett helvette.:thumb Vet ikke om han holder til i særp, har ikke vært i særp på en god stund så har ikke fått sett den noe mer.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jeg stadig vekk i sarpsborg for 1 mnd siden.. På esso on the run der.

Grom lyd som ett helvette.:thumb Vet ikke om han holder til i særp, har ikke vært i særp på en god stund så har ikke fått sett den noe mer.

denna?

Picture005.jpg

isåfall er det mer info her

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=132371

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulbrandsen : nei, den var oransje og svart den som var på japsetreffet.. den du linker til var forøvrig også der, ikke det at jeg husker å ha sett den på banen? (dont shoot)

Han sto bare "utstilt" tror jeg. Eier'n er vel ikke så hypp på å kjøre livet av bilen på banen.. enda.. :P

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider