Turboed1 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hmm.. ikke kjøre inn på 99.. Ooops :SDa får jeg vel fylle 98 fra nå av da, selvom jeg ikke trur det har så mye og si? Slapp av...det var sagt mest som en spøk :) Størsteparten av friksjon i en motor blir smørt av helt andre ting enn bensin... Og kjører du inn greit,så tar det bare en times tid å kjøre den inn uansett. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Slapp av...det var sagt mest som en spøk :) Størsteparten av friksjon i en motor blir smørt av helt andre ting enn bensin... Og kjører du inn greit,så tar det bare en times tid å kjøre den inn uansett. Phu :P Vart litt redd der, men ikke like redd som da startsperra mi kutta bensinpumpa og jeg fikk check engine lille julaften :S Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 denne bensinen fungerer kjempe for meg, jeg er meget fornöyd..:thumb Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 denne bensinen fungerer kjempe for meg, jeg er meget fornöyd..:thumb Er det fordi du vet at du fyller på "racing" bensin? Få noen til å fylle opp tanken din når den er tom uten at du vet hva personen fyller opp med, se om du merker noe da ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 det lukter faktisk mer likt vanlig racefuel enn vanlig 98... Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Min liiiiiiiiker det :) 0 tenningsbank og.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg