Gå til innhold

Motor fra dahlbeck

Ranger emnet

Polo4RS3

Anbefalte innlegg

Ringte til dahlbeck racing i dag og spurte hvor mye de skulle ha for og sette inn en 1,8T motor i polon.

Dette er pris for motor,girkasse og alle nødvendige tilpasninger, MEN prisen ble svimlende høy, kunne ikke gi noen akkurat pris men han sa mellom 60 - 80 000-,

Motoren i seg selv var jo kanskje ikke så dyr da, 15000 for motor med fullt ledningsnett. Noen som har noen ideer om noen billigere måter og gjøre dette på?

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger og la vær.

Bør kanskje ha litt kunnskap for og kunne få til et slikt prosjekt, er kanskje ikke bare å plumpe den nedi plugge i kontakten og kjøre.

Og hadde jeg fått motoren i bilen hadde jeg stått og klødd meg i skåla til jeg ble skallet tror jeg, mye ledninger og greier for meg.

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

Ringte til dahlbeck racing i dag og spurte hvor mye de skulle ha for og sette inn en 1,8T motor i polon.

Dette er pris for motor,girkasse og alle nødvendige tilpasninger, MEN prisen ble svimlende høy, kunne ikke gi noen akkurat pris men han sa mellom 60 - 80 000-,

Motoren i seg selv var jo kanskje ikke så dyr da, 15000 for motor med fullt ledningsnett. Noen som har noen ideer om noen billigere måter og gjøre dette på?

Husk at prisen er med alt av tilpassninger da.

Hva med å høre med dette firma da

Audi Sentrum

Er det med eller uten litt trim hos Tresko Hans

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limited Cars i Tyskland gjør det vel billigere tipper jeg,og ikke minst får du det godkjent med TÜV

http://www.ltd-cars.de/

Ikke den særlig informativ side, men.....

Vet ikke noe om kvaliteten på det de gjør.

Ellers så har du jo Jeroen Dik, han er jo 16v-G60 kongen

http://www.jdengineering.nl/

Mulig du kunne ha klart det selv hvis du hadde en komplett Ibiza Cupra

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det med eller uten litt trim hos Tresko Hans

Nei, tror ikke det var noe mere trim med i bildet.

Limited Cars i Tyskland gjør det vel billigere tipper jeg,og ikke minst får du det godkjent med TÜV

Har du noe mer info på ltd. cars. Får jo bare opp et bilde jeg uten link jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de kunne nok hjelpt meg, men det må vel finnes lignende firma i tyskland. Kravstor:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

Ja, de kunne nok hjelpt meg, men det må vel finnes lignende firma i tyskland. Kravstor:D

Har sett et par Poloer som er konvertert av LTD cars i Tyske blader, tror jeg både har sett de i Speed og Scene. Ta en titt i et av disse så finner du sikkert en annonse med mer kontakt info.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Ringte til limited cars i Hamburg i dag, sa jeg hadde en polo som jeg gjerne ville byttet motor i, etter en pause sa de at de reparerer ferrarier:rolleyes: . Tror de begynte og lure litt:D

Greit poloer er kule da, men det er vel knapt en ferrari :D

Er det flere firmaer med dette navnet kanskje?

Noen som har noe mer info?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et turbokit til polon min da. Pris ca 35000,-

Står at det skal gi 160hk da, synes dette var litt stor økning, er jo 75hk orginalt.

Noen som vet om motoren vil tåle dette dersom dette er riktig??

Tenkte tut og kjør jeg og forsterke det som ryker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider