Toa Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 gå for maks senk og 8x13" eller 9x15" felger da! no slikt: :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Ascona er konge-bil!! Men meld deg inn i OMC å kom på forumet dær! Anbefales! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Skal melde meg inn der på nyåret. Fikk en god pris på volvoturbo i går da.(B21ET) 8000 med komplett ledningsnett og girbox. Var ca 180 gamp i den. Men tviler på at det blir volvomotor, er jo egentlig ikke en opel lengre da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 så rett, så rett går ikkje an å bruke volvomotor... bruk heller c20xe med turbo eller c20let det som er tingen Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 flott bil :) hold deg til 2" bli penere lyd da. 2.5" blir ikke no fint syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 morn duu, ser du har bredda allycat felger, har det på min bilcrosser'n nå og lurte litt på hva dimmensjonen på felgene er????? eneste jeg vet er at det er 13tom , men ikke hvor breie.... foressten utrolig fin ascona du har.. joooda joppa, 2,5 tom med kun en lyddemper på slutten, var på forje ascona'n til sviger-bror, fy faen for en grom lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Felgene er 7x13! Har fjærna den ene lyddemperen nå, har kun den bakerste lyddemperen. Ble egentlig fin lyd. Har det slik til jeg skal bytte motor tenker jeg. Senking blir ikke før over vinteren grunnet elendig brøyting. Neste nå blir og fjærne de oransje blinklysinnstatsene og lakke svart rundt blinkershuset. Noe slikt ca: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 ser ut som en bra plan ;) har hatt mang en sånn 2.0 med 2.5" eksos, var veldig stas før men nå syns jeg det bare er bråk, blir lissom så slapp lyd. bedre med 2" syns nå jeg ;) på kadetten min med 16v har jeg 2" og 3 lyddempere, først nå er det grei lyd, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Da har jeg fått gjort litt i dag og. Lakka lykteinnsatsene svart. Skulle sote "blinklyssprederne" idag og, da jeg trodde jeg hadde sotespray, men hadde selvfølgelig ikke noe mer igjen! :( Får ta det i morgen eller en av de nærmeste dagene. Bare smekka ihop lyktene for og se hvordan det ble.(Er uten de oransje "blinklyssprederne" da) :) Før: Etter: Ble betraktelig mye tøffere nå ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Konge.. ser MYE bedre ut...!!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Klarer du å sote blinkerne da?? Når det er helt glass?? Bruk heller oransje pærer...(?) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 sett i chrome pærer og kjør uten glass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Sota de oransje blinklyshusene nå. De ligger omtrent løse inni lykteinnsatsen. :) Ble litt bedre,men vurderer og prøve det som joppa sa. Forresten, hvilke pærer er det du mener? Link til noen? Er ikke sikker på om vi tenker på det samme. Sammenlign med bildet et par poster over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona_b Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 det var bilen sin ja.. gøy å se så strøkne B asconaer.. takk for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 :) Noen som kan forklare kort og greit hva forskjellen på "vanlig" 20XE og den EcoTec motoren er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg