Gå til innhold

Min Ascona -78

Ranger emnet

Hakon89

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

morn duu, ser du har bredda allycat felger, har det på min bilcrosser'n nå og lurte litt på hva dimmensjonen på felgene er????? eneste jeg vet er at det er 13tom , men ikke hvor breie....

foressten utrolig fin ascona du har..

joooda joppa, 2,5 tom med kun en lyddemper på slutten, var på forje ascona'n til sviger-bror, fy faen for en grom lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er 7x13! Har fjærna den ene lyddemperen nå, har kun den bakerste lyddemperen. Ble egentlig fin lyd. Har det slik til jeg skal bytte motor tenker jeg. Senking blir ikke før over vinteren grunnet elendig brøyting. Neste nå blir og fjærne de oransje blinklysinnstatsene og lakke svart rundt blinkershuset.

Noe slikt ca:

mm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort litt i dag og. Lakka lykteinnsatsene svart. Skulle sote "blinklyssprederne" idag og, da jeg trodde jeg hadde sotespray, men hadde selvfølgelig ikke noe mer igjen! :(

Får ta det i morgen eller en av de nærmeste dagene.

Bare smekka ihop lyktene for og se hvordan det ble.(Er uten de oransje "blinklyssprederne" da) :)

Før:

fr.jpg

Etter:

sotalyktinnsats.jpg

Ble betraktelig mye tøffere nå ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sota de oransje blinklyshusene nå. De ligger omtrent løse inni lykteinnsatsen. :)

Ble litt bedre,men vurderer og prøve det som joppa sa. Forresten, hvilke pærer er det du mener? Link til noen? Er ikke sikker på om vi tenker på det samme.

Sammenlign med bildet et par poster over.

sot.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider