Znip Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Er det mulig å få en fueltank godkjent i bagasjerommet? Disse er jo ment til rally / racing o.l så om det ikke finnes papirer på det så vil kanskje BT sette seg på bakbeina? Jeg mener, BT vil kanskje si ditt og datt om sikkerhet og eksplosjonsfare.. SÅ lenge den er festa godt nok, og med skikkelig slanger og fester til pumpe osv, så kan jeg ikke se noe problem i det? Evt noen som har prøvd å godkjenne slikt? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hvis det er Fuelcell du snakker om, er dette blitt tatt opp før.. Sikkert bare og søke :): Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg