Gå til innhold

ny mondeo eier

Kaasa

Anbefalte innlegg

Hei jeg har akkurat kjøpt meg en mondeo 98mod stv også lurer jeg litt på om man får tak i hvite sideblinklys noe fin styling ikke RÅ styling men fin og diskre og til en rimlig sum.. pluss eksos anlegg med utakk på begge sider. også om åssen felger som er fine på dem.. vurderer også å senke den men vil ikke senke den så mye pga bor i telemark med noen jævlige veier:S noen som kan hjelpe? bilen er svart metallik og svart/mørk grått interiør:)

Ford Mondeo 1.8 giha 98'

Ford Mondeo 2.0 aut 95

volvo 245 86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil. Hadde tenkt å kjøpe mk2 Mondeo jeg også, men slik vart det ikke.

Men uansett, den peneste stylingen til denne bilen er den orginale ST200 stylingen. Hvis jeg ikke tar helt feil så koster et slik styling sett til denne typen bil ca. 20000kr. Sjekk ut Ford sine hjemmesider. Der skal de ha en fin oversikt over styling til Ford Mondeo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil. Hadde tenkt å kjøpe mk2 Mondeo jeg også, men slik vart det ikke.

Men uansett, den peneste stylingen til denne bilen er den orginale ST200 stylingen. Hvis jeg ikke tar helt feil så koster et slik styling sett til denne typen bil ca. 20000kr. Sjekk ut Ford sine hjemmesider. Der skal de ha en fin oversikt over styling til Ford Mondeo.

ST200 fangerene (jaffal den forran) får du tak i på veng, verdt å ta med seg de kronene man kan spare vettu :)

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider