vidarj Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hei. Har nå tenkt å kjøpe meg en Volvo 360. Skal bytte i 240n min... Lurer på om noen veit ca. pris på Motivlakkering av Sørstatsflagget på hele panseret? Med pussing og lakkering liksom... Håper på svar, og NEI jeg er ikke rasist! Syns bare flagget er vanvittig kult Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kommer ann på hvor avansert du vil ha det. Det er det kryss stjerne flagget, er det ikke? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Det stemmer... Skal se bra ut liksom... Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ja men skal det veifte. Eller bare være over helle panseret? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ja men skal det veifte.Eller bare være over helle panseret? skal bare være over hele panseret Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hør med Tiben. Vet han sitter på noe HOK candy lakk :thumb http://www.tiben.no/Tiben%20Design/Home.html Bare husk å hils fra meg.:): Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg