Gå til innhold

Trenger litt hjelp til kasse, til DY9312

Ranger emnet

Kim-s

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg to DY9312 fra eltek etterhvert når penger strekker til, så jeg tenkte jeg kunne bygge meg kasse i mellomtiden.

Men det jeg lurte på er:

Alene skal denne subben ha 35 liter i lukket kasse, skal jeg bare lage en kasse som er på 70 liter da, eller skal det være 70 liter etter at elementene er i den?

håper noen kan svare meg på dette.

Mvh Kim

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at platene du bygger kassene av ikke må være for tynne, da de kan sprekke pga. trykket :): Sikkert noen andre her som har mye mer peiling enn jeg har, men det var iallefall dette jeg kunne komme på nå :):

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det står i anvisningen tror jeg det at det er med elementene (innovervendt). Skal du ha magneten ut, må kassen være mindre (altså, du må trekke fra kassevolum av det elementene skulle være)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på lukkede kasser har det så lite å si at du ikke vil merke det uansett. så lag den på ca 70 liter, så blir det bra. ;)

du behøver heller ikke skillevegg, da den eneste nytten denne har (foruten å stive opp kassen) er hvis ett element skulle ryke, kan du fortsatt spille med det andre som normalt da det er montert i et eget kammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider