Espen^ Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hvordan får jeg patchen til å fungere ? Hvor skal jeg legge den henn ? Aha, Fant den lille fine tingen som het "Readme" :P Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiazz Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Er dette spiller så berømt at det har egne klubber i Norge også videre, viste jeg ikke. Men kult er det :D Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_kjar Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 hmm.. veldig bra spill! mene altså fikk bare 3 biler! står jeg bare har S2 verson.. hvor får jeg lasta ned s1 patch? første posten min btw :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hmm.. veldig bra spill! mene altså fikk bare 3 biler! står jeg bare har S2 verson.. hvor får jeg lasta ned s1 patch? første posten min btw :D Høres ut som du ikke har aktivert fullversjonen. Du har kjøpt fullversjonen ikke sant? ;) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Hva er den beste drifte setup'en? :) Den du lager selv... :P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 får ikke dump ventil til å blåse skikkelig så jeg hører det jeg :( har spørt så mange nå men, det er bare fattige svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marthinio Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Noen som vet om Logitech G25 Fungerer sikkelig sammen med LFS? Funker cluch og 6-trinns manuell??? Siter '00 Saab 9-3 2.0t '95 Chrysler Stratus 2.0 LE (X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 Noen som vet om Logitech G25 Fungerer sikkelig sammen med LFS?Funker cluch og 6-trinns manuell??? Japp japp og japp! Noen som vet om det er en ingame mapeditor eller må man laste ned noe ekstra for dette? Har litt sansen for banen(e) som er på ** Drifters Heaven ** da du kan sladde igjennom hele, istedetfor de vanlige banene hvor du leker deg i en sjikane før du går til neste! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ubernub Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Noen som vet om det er en ingame mapeditor eller må man laste ned noe ekstra for dette? Du får ikke endra på åssen banene skal se ut, men du kan lage såkalte "layouts" på autocross og car park banene. I single player press Shift + U for å lage din egen. ELLER bruk DETTA programmet. Siter Keep Drifting FUN!!! - Toyota Soarer 1jz singel turbo (drifting-prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 NY PATCH!!!!!!! http://www.lfs.net/?page=patch_6b Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juli 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2013 Hay hay hay! Det viktigste forumet er jo gløymt av her! Live For Speed Drift Community Forum :) Siter 1993 Audi 100 2.3E (Bruksbil) - 1972 Ford Galaxie 500 (Veteranbil) - 1993 VW Passat 1.9tdk (Til Salgs) 1992 BMW 520i Vinterbil (Solgt) - 1997 BMW 520ia (Solgt) - 1993 BMW 520i Delebil (Til Salgs) 1992 BMW 520i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg