lars-frr Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Kjøpte meg en ny sony cd spiller her forleden , jeg koblet den opp og den funket fint . Men så skrudde jeg de av så på igjen , siden har den aldri vært den samme !! Det kommer strøm til enheten alt lyser på den ol. Men knappene funker ikke , får ikke styrt en eneste knapp ?? Hva er galt ,, skikringen ,,.. ?? eller ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 hvis det ikke er for lenge siden du kjøpte den, så hadde jeg demontert den og tatt den med tilbake der du handla og krevd en ny som funker som den skal. :) Hvis du ikke handla privat da... da blir det kanskje værre ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Hmm ,, posta visst litt feil , men jaja :) Jeg kjøpte den i svergie i tv boden , men gidder ikke dra tilbake dit , men jeg har jo sony garanti så det er vel bare å dra til en sony sjappe ? sant Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 hehe, skulle tro det gikk ja, garantien gjelder vel uansett hvor du befinner deg :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Sikkert bare hengt seg opp. Du finner en reset knapp bak frontpanelet. Trykk på den. Dette kan gjøre underverker.:D Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg