Gå til innhold

B23a Vs B230k

Ranger emnet


johmol

Anbefalte innlegg

innmaten i b23 er bedre da... solide råder, smidd veiv og meget lav komp da...

men kommer jo ann på mye man skal dra ut av den da... det letteste er og sette enn annen topp en 631 på b230k motoren så har du lav nok komp... men den innmaten tåler ikke alt for mye trøkk... 0,7 eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K motoren har forbrenningskammeret i stempel, mens a har i toppen. Så om reima ryker på en k, blir det penger å bruke, mens en a kan du sette på ny og tut og kjør. Og k motoren har noen helvettes fitte-solexforgassere, helt ok når de funker, men skjer det noe så er de et helvette. Og som sagt lenger oppe så er a'n et sterkere utgangspunkt!

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår