Gå til innhold

Min E30 325i =))

Ranger emnet

robel

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har vært ei uke i finnmark så det har stått fint på plassen sin å venta :P Men eksosen skal etter planen bli montert en gang i neste uke. Tenkte også på å lakkere kalipperene gule... Noen som har ett bedre farge-forslag? :D

[-] 1987 BMW 325i

[x] 1997 Volkswagen Caddy

[x] 1986 BMW 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

lenge siden update, har jobba meg ihjel! og sist fredag skjedde det noe ikke så morsomt kan man si...

huffdaah6.jpg

Bilen liker ikke hengerfester lenger for å si det sånn =) Var litt uovervåken på vei til jobb. Trodde bilen forann meg skulle kjøre ut av krysset vi stod i, så jeg ga gass, men han stoppa fordi han skulle bare lengre fram å kikke om det kom bil. Og det fikk ikke jeg med meg =/

heldigvis klarte panser,radiator og oljekjøler seg da...

[-] 1987 BMW 325i

[x] 1986 BMW 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai ai den svir!!! Ikke pent syn det der. Synd når man har en bil som man er veldig fornøyd med selv! Bra at motor og alt er i orden. Et slikt syn er ikke noe som vi e 30 eiere synes er gøy! Men jeg har noen av de delene som jeg ser er skadet i garasjen. Jeg har lykter, Hele lange grillen og panser hvis det ble ødelagt..

87' Bmw 325i Rieger Styling

79' Kadett C

65' Kadett A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai ai den svir!!! Ikke pent syn det der. Synd når man har en bil som man er veldig fornøyd med selv! Bra at motor og alt er i orden. Et slikt syn er ikke noe som vi e 30 eiere synes er gøy! Men jeg har noen av de delene som jeg ser er skadet i garasjen. Jeg har lykter, Hele lange grillen og panser hvis det ble ødelagt..

får se hva jeg bestemmer meg for å gjøre, men jeg sender en pm hvis det blir aktuelt med litt deler =)

[-] 1987 BMW 325i

[x] 1986 BMW 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider