48IDA Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Ascona; du kan jo få nummeret til han som har den ene Gremlin jeg skulle se på hvis du vil??? -75 mod, 360 motor, 3stegs nos, masse bra, og visstnok pen bil....ble litt for dyr for meg i denne omgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by 48IDA Ascona; du kan jo få nummeret til han som har den ene Gremlin jeg skulle se på hvis du vil??? -75 mod, 360 motor, 3stegs nos, masse bra, og visstnok pen bil....ble litt for dyr for meg i denne omgang. Hvor mye koster den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by Ascona Hvor mye koster den? 40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg