Gå til innhold

Ektralys på Dodge Durango - kobling

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var montert 1000m på min Durango men disse ble koblet fra på EU kontroll pga et eller annet om at styringen av fjernlysene var motsatt av standard på europeiske biler. Slik det var koblet måtte jeg slå på lysene før jeg vred om tenningen for at ikke 1000m skulle låse seg. Noen som har kjennskap til dette eller som har koblet ekstralys på Durango?

Har spurt på bilfirma og bedt de koble men etter å ha sett på det har de sagt at de ikke har kunnskap til å gjøre det.....:hvaskjera Noen eksperter her som vet råd:):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår