Gå til innhold

Når det gjelder BMW

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Originally posted by just crusing

Jo at dette er typiske sykdommer som kommer etter endel lenger km stand. i tilegg en bmw 95 modell som har gått under hundre km det er under 12500 km per år. Dessuten er det SVÆRT få bmw`er som ikke er skrudd tilbake.

Så viss da kan du jo prøve å overbevise meg med dine argumenter på at denne bilen har godt det det står på km standen

Bilen er konekjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De sier jo at Honda er japans svar på BMW.. Det stemmer nok, begge har like dårlig kvalitet. Det er vel de 2 værste merkene å kjøpe egentlig, ofte grisekjørt begge deler, BMW sine motorer holder jo ikke så lenge, og Honda ruster vekk på få år..

bullshit

Du er bare så utrolig trangsynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Nei, for all del, det er vel ikke mulig at en BMW blir konekjørt?

Gidder ikke å ødlegge tråden til han som starta den(mer enn det som allerede har blitt gjort), men det var da ikke snakk om at bimmere ikke kunne være damekjørt.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Skal som tidligere posted veldig muligens kjøpe ny bil. Bilen må være litt fornuftig ettersom min far skal kausjonere for et evt lån. Så i min søken etter en bil kom jeg over en BMW 318is Coupe fra 93' Bilen selges fra forhandler og har gått ca. 160000km. Importert i 97' eu-godkjent i år. De skulle ha 105k for bilen men det kan jeg nok presse rundt 10k ned i pris siden den har stått der lenge. Så til mine spm.

Blir denne helt ufattelig grusom og forsikre på min far (50% bonus) og delkasko evt. kasko. Med meg som bruker. ?

Hvor mye snakker vi i forsikring ?

Er bilen helt vanvittig ufornuftig ? Har noen her argumenter for og imot. ?

Hva er vanlige feil man MÅ se etter (Bmw er vel ikke verdens billigste å reparere) ?

Andre erfaringer med denne typen bil mottas med takk

hvis du går inn på http://www.bmwpower.nu/default.asp -> Forum -> Sök inlägg, så skriver du bare 318is og dermed får du opp en MASSE poster som handler om bilen... Du kan jo alltids poste spørsmål ang bilen der, så er det sikkert en luring i sverige så har svaret til deg :)

kjøp bmw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Har ikke hørt noe dårlig om E36 318iS, faktisk. BMW bygger både solide og holdbare biler, men se opp for ungdomskjørte eksemplarer, siden ungdom som oftest liker å piske på litt når de er ute og kjører. :)

Forrige eier er i tredveårene, og bilen er ikke stylet eller tunet, det lover jo bra

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

De sier jo at Honda er japans svar på BMW..

Det stemmer nok, begge har like dårlig kvalitet.

Det er vel de 2 værste merkene å kjøpe egentlig, ofte grisekjørt begge deler, BMW sine motorer holder jo ikke så lenge, og Honda ruster vekk på få år..

Ja, og amerikanske biler de ruster jo nesten INGENTING!! ;) :usa:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider