Precious Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 BMW 318iS er en helt kurant bil, god kamerat av meg fikk sin frastjålet her i forrige uke. Hvit M-stylet BMW 318iS E36 95modell. Bilen blei importert fra tyskland for ca. et år siden, det gjorde han selv. Men regnet med å få solgt den for 120tkr i Norge sånn den sto i stjålet tilstand. Bilen er sprek og sier ikke nei takk til litt turtall. Et fint eksemplar er å løpe å kjøpe. Alle biler har svake ledd, som du har fått svar på ved bmw. God bil å kjøre, så ta deg en test tur om mulig. Enten liker du den, eller så liker du den ikke. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Har en E36 320 Coupe, hatt den i 2 år, 1992 mod. Har absolutt ikke hatt NOEN problemer, kjempegode kjøreegenskaper. 318IS Går vel ca. like godt som 320i. 318 IS har skivebremser foran/bak. 318 I og 316 I har trommel bak. 318 td/s også. Lykke til med et bra bilkjøp. Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Dr_S Ja, og amerikanske biler de ruster jo nesten INGENTING!! ;) :usa: Noen amerikanske biler ruster en del, andre ruster lite.. Bilen min er et eksempel på det siste, det samme er vanen til faren min, vanen min er et eksempel på det første desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Ascona De sier jo at Honda er japans svar på BMW.. Det stemmer nok, begge har like dårlig kvalitet. Det er vel de 2 værste merkene å kjøpe egentlig, ofte grisekjørt begge deler, BMW sine motorer holder jo ikke så lenge, og Honda ruster vekk på få år.. I Asker er det en Prelude, er ikke sikker på årsmodell, det er typen som kom i 92/93 en gang, på den er venstre hjulbue bak oppspist av rust, og det er flere rustskader på gang. BMW er ikke så plaget av rust som Honda, men det er for mange småfeil. Til tross for pent design og spesielle motorer, gir verken BMW eller Honda akkurat noe lytefritt bilhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Har selv hatt en Dodge Van fra 1984. Bilen var faktisk forzinket og rustet selvfølgelig svært lite. Kun litt lakkrust, men ikke gravrust. Kvaliteten på det tekniske falt imidlertid mellom en del stoler, som at klimareguleringen forsvant inn og ned i dashboardet da jeg trykket på bryteren til AC. Men pytt. Rustet mindre enn Honda gjorde den, og kvaliteten var ikke døyten verre enn på de BMWene jeg har eid. Interiørdetaljer har det med å falle av i de bilene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 318 I og 316 I har trommel bak. 318 td/s også. Da må dette gå an å velge når man bestiller bilen, for to av kameratene mine har henholdsvis 91 og 92 318i (115hk) med skiver bak..... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Nytter ikke å ta innleggene om BMW fra ascona seriøst... han hater jo bmw over allt på jord. Akkurat som alle andre som ikke har det... oi oi nå får jeg bråk :) Kjøp ISn! konge bil! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by BMW324TDa Da må dette gå an å velge når man bestiller bilen, for to av kameratene mine har henholdsvis 91 og 92 318i (115hk) med skiver bak..... Mulig det har vært noen variasjoner på dette, min kilde er http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Har booket meg prøvekjøring i morgen så da får vi se hvor det går=) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 var vel noen 318 som kom med skiver bak, mulig dette var en option, det er vet jeg ikke. De aller siste E36 kom alt med skiver bak, tilogmed 316i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck I Asker er det en Prelude, er ikke sikker på årsmodell, det er typen som kom i 92/93 en gang, på den er venstre hjulbue bak oppspist av rust, og det er flere rustskader på gang. BMW er ikke så plaget av rust som Honda, men det er for mange småfeil. Til tross for pent design og spesielle motorer, gir verken BMW eller Honda akkurat noe lytefritt bilhold. Høres ut som hondan til naboen her, men der var rusten forsøkt skjult.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Ostby Nytter ikke å ta innleggene om BMW fra ascona seriøst... han hater jo bmw over allt på jord. Akkurat som alle andre som ikke har det... oi oi nå får jeg bråk :) Kjøp ISn! konge bil! Hallo liksom, jeg har jo tilogmed en BMW, og har eid flere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Ascona Hallo liksom, jeg har jo tilogmed en BMW, og har eid flere.. Ja, men de er bare ikke på "merittlisten" din? Utenom den gamle 518'n.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 I Asker er det en Prelude, er ikke sikker på årsmodell, det er typen som kom i 92/93 en gang, på den er venstre hjulbue bak oppspist av rust, og det er flere rustskader på gang. Hvordan i all verden kan den ha begynt å ruste? :( Må hatt skader på bakskjermen / skrapet bort lakk derfra? Værste rusttilfellet jeg har sett på en nyere bil var en Opel Calibra, bakskjermene kunne ikke klassifiseres som 'kjeks' engang :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Dr_S Ja, men de er bare ikke på "merittlisten" din? Utenom den gamle 518'n.. På den lista mangler det mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg