Blast_off Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hei er det noen her som vet om det er mulig å få tak i effektannlegg til en scorpio 2.0 DOCH 90 modell, samme motor som i sierra. Om ikke det er mulig, passer effektanleggene til sierra på scorpio sedan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Scorpio er en del lenger, i alle fall sedanen, så garantert ikke samme eksosanlegget. Kanskje likt i starten tom kat.en. Ville jeg tru.. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Scorpio er en del lenger, i alle fall sedanen, så garantert ikke samme eksosanlegget. Kanskje likt i starten tom kat.en. Ville jeg tru.. Men er den så mye lenger en sierra sedan også da? Men er vel ikke noen problem å kjøpe et 2,5" mellomstykke å kompansere med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 ta en tur på skraphandleren. bøttevis av scorpioer der.. legg deg langflat og studer eksosanelggene :) Men egentlig trodde jeg Simons laget til scorpio... Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg