Gå til innhold

Dezvipes Golf 3 1.6GL :)

Ranger emnet

dezvipe

Anbefalte innlegg

La nå folk gjøre som dem vil æ! Du sier det samme til alle du! "ubedre det originale". sier stopp en gang det også! Begrensninger for hva man kan gjøre med det originale. Finnes mange og fine stylinkitt der ute! like mange som det er stygge! det som er viktig er at eieren av bilen er fornøyd selv. spør du meg så kan sånne som deg la vare å svare på tråder. du svarer det samme hver gang, og det er som regel aldri noe possitivt om folk sine biler, om de da ikke har forbedret det originale.

Bare min mening.

Jeg har da like mye rett til å ytre min mening som du har. Er det ikke det et forum er for? Blitt kjedelig om noen ikke hadde kommet med noe konstruktivt. Siden du mener folk kan gjøre som de vil, så må da jeg kunne ha like mye lov til å uttale meg som deg, nettopp siden folk kan gjøre som de vil.

Og like mye begrensinger på alt som heter styling, kontra "utbedre" det originale. Hvorfor ha en bil som er kliss lik andre sine? RS-fanger, M3-speil, M3-skjørt, Rieger hekkdiffusor osv. osv. er vel noe de fleste av oss har sett nok av ganger. Må huske på at verden går videre.

Poenget er ikke å være negativ, men prøve å få folk til å se at styling er ikke eneste utvei for at en bil skal endre utseende til det bedre (noe så altfor mange tror). Ofte gjør styling det stikk motsatte. Såklart, kan bli styggere selv om du beholder det originalt også, så misforstå meg rett.

Viktig at eieren blir fornøyd selv, men noe dritt om du skal angre deg etter at du har kjøpt masse styling. Ofte så har ikke folk sett noen ordentlig cleane Golf'er, bare de med styling, og det er nok en grunn til at jeg linker til noen som er cleane. Ta meg selv som et eksempel på nettopp det der: Jeg var også av den oppfatningen om at styling var eneste utvei for et par år siden, helt til jeg fikk se noen biler som ikke var stylet, og heller lagt penger i det som er der originalt. Felger og senk gjør mye mer med bilen enn en stylingfanger og original høyde og felger.

Så om du misliker så sterkt at jeg skriver konstruktivt, og ikke klarer å se at det er ment hyggelig, så råder jeg deg til å ignorere det jeg skriver. Da er det du som har et problem, ikke jeg.

Forresten, jeg har ikke noe imot stylede Golf'er selv. Såfremt det er gjort på en riktig og gjennomført måte. Gamlebilen til 240tic hadde jeg ordentlig sansen for.

En helt original, men nylakkert bil, skiller seg mer ut enn en rusten, bodykitta bil..

:thumb

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic