Gå til innhold

WTF? Golf 2 CL med a/c og skinn intreør orginalt?

Ranger emnet


Snow4Fun

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I utlandet så er det vel ikke så unormalt med skinn, AC og annet "gromt" utstyr som det er i Norge. Var nok sånn i den tid som nå, at man kunne velge hvor mye utstyr man skulle ha utover det som var originalt på de forskjellige modellene/typene, og grunnet at Norge ikke er så billig så ble det nok ikke så godt utstyrte Golf'er her som i andre land. Det er hva jeg tror og min teori ihvertfall.

 

Har jo også sett et par her til lands med AC originalt. Men er nok uansett de utenlandske Golf'ene som er mest og best utstyrt i forhold til Norge.

 

Jetta Carat her på forumet hadde vel en Jetta med 4x elektriske vinduer, cruisecontroll og masse annet "snacks", og den bilen var importert ifra USA mener jeg å huske.

Quoter meg selv jeg, da dette var noe jeg sa tidlig i tråden:) Og det jeg trodde (visste) stemte bra. Skrev trodde for at jeg ikke var 100% sikker, og ville ikke bli "grillet" om jeg skulle ta feil:op: Hihi.

 

En jeg kjenner har forresten en 90 modell med både AC og elektriske vinduer samt servo og sentrallås. Relativt sjeldent i Norge.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quoter meg selv jeg, da dette var noe jeg sa tidlig i tråden:) Og det jeg trodde (visste) stemte bra. Skrev trodde for at jeg ikke var 100% sikker, og ville ikke bli "grillet" om jeg skulle ta feil:op: Hihi.

 

En jeg kjenner har forresten en 90 modell med både AC og elektriske vinduer samt servo og sentrallås. Relativt sjeldent i Norge.

 

jeg har en 90 modell med elektriske vinduer og speil, sentrallås og abs.. men ikke Ac.. Er ikke så spesielt da.. eneste AC er spesielt..

 

men så er bilen min en orginal g60 og da

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 pleier å være litt bedre utstyrt enn f.eks en vanlig GL. Men igjen, man kunne jo velge hva slags ekstrautstyr man ville ha med i den tiden akkurat som idag.

 

Han jeg kjenner har forøvrig en GL.

 

El. takluke har jeg aldri sett i Golf 2 som jeg kan komme på. Det hadde vært noe på en gammel Golf:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår